Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، رضا شکاری در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، در خصوص آخرین وضعیت خود و تیمش اظهار کرد: خداراشکر در وضعیت خیلی خوبی قرار دارم و از وقتی که به اردوی تیم اضافه شدم، همه بازیکنان را سر حال دیدم.

وی افزود: تراکتور یک بازی دوستانه برگزار کرده و قرار است چند بازی نیز انجام دهد و من هم معتقدم که امسال، سال قهرمانی تراکتور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شکاری در خصوص حضورش در تراکتور خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که به این تیم پیوسته ام، چرا که یکی از آرزوهای من بازی در تراکتور بود.

هافبک جوان و بومی تراکتور در خصوص کار کردن با دنیزلی گفت: آقای دنیزلی دانش فنی فوق العاده بالایی دارد و با هدایت ایشان، می توانیم موفق شویم؛ چرا که تمرینات متنوعی برای ما تدارک می بیند و بازیکنان نیز بسیار سرحال هستند.

شکاری درباره شرایط تیم در اردوی ارضروم گفت: کمپ پولات ریزورت ارضروم، امکانات بالایی دارد و از مدیران باشگاه تراکتور تشکر می کنم که چنین امکاناتی در اختیار ما گذاشته اند که امیدوارم بتوانیم نهایت استفاده را از این امکانات بکنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تراکتور رضا شکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه

موسیالا عنوان کرد رسیدن به شماره ۱۰ تیم ملی آلمان، رویایی بوده از کودکی به دنبال تحقق آن بوده‌است

طرفداری | جمال موسیالا، هافبک جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگو با بیلد، از لیونل مسی تمجید کرد و او را الگوی خود نامید. موسیالا در این مصاحبه مفصل گفت:

پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ آلمان

از بچگی، بازی بزرگانی که شماره ۱۰ می پوشیدند را نگاه می‌کردم و به این شماره علاقه بسیاری دارم. من با تماشای بازی رونالدینیو، مسی و نیمار بزرگ شدم. همه آن‌ها ده می پوشیدند و همیشه رویای این را داشتم که روزی به این شماره برسم.

بازیکنان مورد علاقه تو؟

بدون شک مسی و رونالدینیو. ده ها و ده ها ویدیو از آنها دیده ام. وقتی خیلی کوچک بودم، پیراهن زیدان را هم داشتم، شماره ده تیم ملی فرانسه.

به نظر می‌رسد الگوی اصلی تو مسی است

بله. همیشه مسی را تحسین کرده‌ام و مجذوب بازی او بوده‌ام. مسی و نیمار بازیکنان مورد علاقه من بودند و تماشای بازی آنها برای من بسیار سرگرم کننده و لذت‌‌بخش بود. لئو گل می‌زد، نیمار با توپ جادو می‌کرد و من هم سعی می‌کردم در حیاط خانه‌مان حرکات آن‌ها را تقلید کنم. من همواره طرفدار آنها بوده‌ام.

تو حتی پیراهن شماره ۱۹ مسی را هم داشتی

بله. چون مسی را خیلی دوست داشتم آن را پیراهن را برایم خریدند. من همیشه از مسی تقلید می‌کردم و به کارهای او در زمین نگاه می‌کردم تا ببینم که آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه.

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • هدف گذاری برای پوشش دو برابری اتصال به فیبر نوری
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • درخواست مجدد برای بازگشایی گوگل پلی توسط وزارت ارتباطات
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟​
  • طلسم صادرات گاز به پاکستان شکسته خواهد شد؟
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم