Web Analytics Made Easy - Statcounter

انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی یکی از دروازه‌های ورودی فرماندهی مرکزی پلیس قندهار دست ۱۲ کشته و بیش از ۸۰ زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منابع محلی افغانستان اعلام کردند بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه در پی انفجار دو خودروی بمب‌گذاری شده در نزدیکی یکی از دروازه‌های ورودی فرماندهی مرکزی پلیس قندهار، دست‌کم 12 نفر کشته و بیش از 80 نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اظهارات مقامات محلی، در بین کشته‌شدگان این انفجارها نام 7 غیرنظامی دیده می‌شود. همچنین یکی از پزشکان بیمارستان استانی قندهار به خبرنگاران گفته است که بیش از 80 نفر از مجروحان حادثه که تعداد زیادی از آنها را غیرنظامیان تشکیل می‌دهند، به این بیمارستان منتقل شده‌اند.

ساعتی پس از وقوع این حمله، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود تأیید کرد که اعضای این گروه قرارگاه فرماندهی پلیس قندهار حمله کرده‌اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افغانستان تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم

سرهنگ علی تیموری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودرو‌های سنگین در محور‌های مواصلاتی با ایجاد تور‌های ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ببینید | معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا: در عملیات تنبیهی دنبال کشته‌‌گرفتن نبودیم
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان