Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عصر امروز پنجشنبه در پی انفجار موتر بمب گذاری شده و درگیری مسلحانه در ولایت قندهار، دستکم 12 نفر کشته و حدود 80 تن دیگر زخمی شدند.

طالبان در این حمله نخست یک موتر مملو از مواد انفجاری را در مقابل در شمالی فرماندهی پلیس قندهار منفجر کردند و سپس چندین مهاجم انتحاری به قصد ورود به ساختمان فرماندهی پلیس این ولایت درگیری مسلحانه را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات گروه طالبان با مقاومت نیروهای امنیتی افغانستان مواجه شد و مهاجمان بار دیگر دست به دو انفجار زدند که تاکنون نوع این انفجارها معلوم نیست و منابع امنیتی جزئیاتی در این خصوص ارائه نکرده اند.

هم اکنون این درگیری با کشته شدن مهاجمین انتحاری پایان یافته اما منابع محلی آمار متفاوتی درباره تلفات این حمله ارائه می کنند اما بر اساس گزارشات، تلفات این حمله بسیار بالا است.

«ذبیح‌الله مجاهد»، سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود تایید کرد که اعضای این گروه به فرماندهی پلیس قندهار حمله کرده‌اند. وی همچنین از وارد شدن تلفات سنگین به نیروهای امنیتی افغانستان خبر داده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افغانستان ولایت قندهار طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد

به گزارش بامداد سه‌شنبه رسانه‌های پاکستانی، گروه تروریستی و تجزیه طلب ارتش آزادیبخش بلوچ مسوولیت حمله به پایگاه نیروی دریایی در شهر تربت واقع در ایالت بلوچستان را برعهده گرفت.

واکنش فوری نیرو‌های امنیتی پاکستان مانع از ورود مهاجمان به داخل محوطه پایگاه نیروی دریایی شد و درپی تبادل آتش، چهار تروریست کشته شدند.

منابع خبری پاکستان افزودند که توطئه حمله تروریستی دفع شد و نیرو‌های امنیتی عملیات پاکسازی در منطقه و بازداشت دیگر عوامل دخیل در این حمله را آغاز کردند.

هفته گذشته حمله تروریستی در شهر بندری گوادر واقع در بلوچستان پاکستان نافرجام ماند و ۸ مهاجم درپی واکنش نیرو‌های امنیتی این کشور کشته شدند. دو نظامی پاکستانی نیز در جریان این حمله جان خود را از دست دادند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به بندر گوادر، واکنش فوری و موثر نیرو‌های امنیتی پاکستان علیه اقدام تروریست‌ها را مورد تمجید قرار داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی به همراه داشت
  • چاقوکشی در ایلینوی آمریکا/ ۴ نفر کشته و ۷ تن زخمی شدند
  • پشت پرده حمله به شهروندان چینی در پاکستان چیست؟/ دولت نوپا در اسلام آباد با بحران امنیتی دست به گریبان شد
  • حمله به اتباع چینی در پاکستان با دستکم ۵ کشته
  • مخبر: حتی ۱ کشته جاده‌ای هم پذیرفتنی نیست
  • حمله تروریستی به دومین پایگاه بزرگ نیروی دریایی پاکستان
  • داعش سرکوب شده است
  • حمله به پایگاه نیروی دریایی پاکستان با کشته شدن ۴ مهاجم دفع شد