Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، گفت:  مسابقات  با حضور ۹ تیم از شهرداری‌های تهران، کرج، رشت، مشهد، تبریز، شیراز، همدان، کیش و کرمانشاه در ورزشگاه قمر بنی هاشم برگزار شد پس از رقابت کشتی گیران در اوزان مختلف مقام‌های برتر مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه کرمانشاه به مقام اول دست یافت و شهر‌های مشهد و همدان دوم و سوم شدند گفت:  در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، محسن یوسف نیا از کرمانشاه، یوسف رزم آرا از مشهد و جواد بازدار طارمی از رشت اول تا سوم شدند، در وزن ۹۷ کیلوگرم سعید فارغی از کرمانشاه، مهدی یکه از مشهد، مروان صادقی از مشهد عناوین برتر، در وزن ۸۶ کیلوگرم مسعود حیدریان از کرمانشاه اول، میثم صفری از کرج دوم و کاظم مختاری از مشهد سوم شدند.

وی بیان کرد :  در وزن ۷۴ کیلوگرم رضا رجب زاده از مشهد، مجید یوسفوندی از کرمانشاه و اکبر نظفری از همدان اول تا سوم شدند در وزن ۶۵ کیلوگرم حسین رومیایی از همدان، امید صمدی از کرمانشاه و احمد لعل صاحبی از مشهد بر سکو‌های اول تا سوم نشستند.

عبدالمالکی بیان کرد : در وزن ۶۱ کیلوگرم متین زارعی از کرمانشاه اول، محمدرضا صدری مقدم از مشهد دوم و سعید بیات از همدان سوم شدند در وزن ۷۰ کیلوگرم محمد حسین سلطانی حقیقی از همدان، مجتبی توکلی از مشهد و سجاد عزیزی از کرمانشاه عناوین اول تا سوم را کسب کردند در وزن ۵۷ کیلوگرم صابر مشهری از رشت، اول، شهاب اسدی از کرج دوم و سعید طالبی از همدان سوم شدند.

انتهای پیام/ز


برگزاری دهمین دوره مسابقات کشتی آزاد کلانشهر‌های کشور

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی

فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، با برگزاری رقابت های مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز، چهره نفرات راه یافته به فینال مشخص شد. در یکی از دیدارهای نیمه نهایی وزن ۸۲ کیلوگرم، شاهین بداغی تا ثانیه‌های پایانی دو بر از جمال اسماعیلی پیش بود اما داور به او اخطار و یک‌امتیاز نیز به اسماعیلی داد اما این تصمیم داور مورد تایید قرار نگرفت. پس از آن چلنج اسماعیلی نیز اثری نداشت و این کشتی گیر پس از شکست به همراه مهدی علیاری شدیدا به قضاوت داوران معترض شدند اما حسن رنگرز سرمربی تیم ملی سعی در آرام کردن اسماعیلی و علیاری داشت.

اسامی نفرات راه‌یافته به فینال ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:حسین بیژنی _ محمد حسیوند پناهی

۶۳ کیلوگرم:کارن اصلانیان _محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: دانیال سهرابی _علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: شاهین بداغی _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: شایان حبیب زارع _ هایک خلویان(ارمنستان)

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری