Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران به همراه چهار تن از نیروهای نظامی که در سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی به حریم هوایی کشور نقش مستقیم و عملیاتی داشتند، به حرم مطهر رضوی و زیارت مضجع شریف حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) مشرف شدند و از دستان تولیت آستان مطهر قدس رضوی حجت الاسلام مروی نشان خادمی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه اینستاگرامی  حجت الاسلام مروی پس از  اهدای نشان خادمی و تقدیر از عوامل سرنگون کننده پهپاد متجاوز آمریکایی  تصاویری از اهدای نشان به سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران به همراه چهار تن از نیروهای نظامی منتشر کرد که اینستاگرام در اقدامی ضد ایرانی پست مربوط به این خبر را از صفحه حجت الاسلام مروی حذف کرد.در ادامه تصویری از پست حذف شده‌ای حجت الاسلام مروی توسط اینستاگرام را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

 

پس از و سخنان انقلابی حجت‌الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی، اینستاگرام پست مربوط به این خبر در صفحه حجت الاسلام مروی را حذف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینستاگرام تولیت آستان قدس رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قرآن نفیس به خط نسخ مغربی به کتابخانه رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عبدالله احمدزنگو زائر و طلبه‌ای از نیجریه، قرآن نفیس به خط نسخ مغربی را به کتابخانه مرکزی رضوی اهدا کرد.

حسین خبازیان ارزیاب و کارشناس نسخ خطی سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، خط نسخ مغربی را خط مربوط به غرب جهان اسلام معرفی کرد که به این واسطه به خط مغربی معروف شده است.

وی، این قرآن دستنویس خطی معاصر را به زبان عربی و بدون  هر گونه ترجمه عنوان کرد که در ۴۴۰ برگ فرنگی آهار و مهره شده در ۱۴ سطر در ابعاد ۲۵در۸/۱۸ سانتی‌متر کتابت شده است.

این کارشناس گفت: این نسخه با مرکب مشکی کتابت شده و فواصل آیات آن ۳ دایره کوچک به هم چسبیده وجود دارد که به رنگ شنگرف است.

خبازیان ادامه داد: وجود تزیینات در سرسوره‌ها و اکتفا به نام سوره، مکی و مدنی بودن، تعداد آیات آن و رنگ سرخ اعراب حروف از دیگر شاخصه‌های ظاهری این نسخه است.

به گفته وی، این دومین نسخه دارای خط نسخ مغربی در مرکز نسخ خطی کتابخانه مرکزی رضوی است.

کارشناس نسخ خطی سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: نسخه  قبلی موجود متعلق به قرن ۱۰ هجری در سال ۱۳۹۳ به کتابخانه مرکزی رضوی اهدا شده است.

دیگر خبرها

  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • عوامل برنامه‌های قرآنی با حضور «حجت‌الاسلام قمی» قدردانی شدند
  • استفاده از پهپاد برای سمپاشی در قم ۵۰ درصد افزایش یافت
  • حزب الله لبنان پهپاد اسرائیل را سرنگون کرد
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم
  • ترانه علیدوستی درگیر با بیماری سخت ؛ بستری در بیمارستان
  • اهدای قرآن نفیس به خط نسخ مغربی به کتابخانه رضوی