Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال اعلام کرد که پرونده پروپیچ با ارسال نامه فدراسیون جهانی فوتبال بسته شد. تاریخ انتشار: 22:24 - 27 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۳۶۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد؛ دقایقی قبل، نامه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال مبنی بر پذیرش پرداخت طلب پروپیچ، مهاجم کروات تیم استقلال در فصل ۹۴-۹۵ از حساب درآمد این باشگاه در فیفا از طریق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران دریافت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درپی مذاکرات و رایزنی‌های باشگاه استقلال با فیفا و اعزام علی خطیر، نماینده باشگاه استقلال به مقر فیفا (زوریخ) و طبق وعده امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در روز‌های گذشته، سرانجام با تأیید نهایی فیفا، بدینوسیله پرونده طلب پروپیچ مختومه و مبلغ مزبور توسط فیفا پرداخت خواهد شد.

این مهم باوجود اخبار و اظهار نظر کذب، ناشیانه، بی‌مسؤولانه و شیطنت برخی از رسانه‌ها وجریان‌ها رخ داد. جریان‌هایی که خود را حامی و دلسوز باشگاه بزرگ و مردمی استقلال معرفی می‌کنند، اما در عمل با حاشیه‌سازی موجب نگرانی و تشویش اذهان هواداران محجوب استقلال شده‌اند.

بدون تردید طی روز‌های آینده و با اعلام رسمی باشگاه استقلال از طریق مراجع قانونی اقدام لازم در جهت برخورد با عوامل دروغپرداز انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال پروپیچ فیفا شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم

درچارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تراکتور تبریز بود که در پایان رقیبش را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز ۲ تیم موقعیت‌های روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند.

در دقیقه ۶۳ خطای مدافع تراکتور بر روی محمد عباس زاده در محوطه جریمه منجر به اعلام ضربه پنالتی از سوی داور بازی شد که که در نهایت منصور باقری در دقیقه ۶۵ موفق شد نخستین بازی را برای نساجی به ثمر برساند و این دیدار با همین یک گل به سود شاگردان ساکت الهامی به پایان رسید تا از قعر جدول شده و به رتبه پانزدهم صعود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم و نساجی هم با ۱۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نساجی ۱ - ۰ تراکتور/ شاگردان الهامی از قعر جدول گریختند + فیلم
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • محرومیت یک جلسه‌ای حسین حسینی؛ مرادمند جریمه نقدی شد
  • محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال
  • ۱۰ سال حبس برای نایب رئیس سابق فدراسیون فوتبال؛ شهره موسوی کیست و چرا بازداشت شد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • ۱۰ سال حبس برای نایب‌رئیس پیشین فدراسیون فوتبال
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور