Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اسکای نیوز، وزارت خارجه آمریکا در پیامی مدعی شد جمهوری اسلامی ایران باید اقدامات «غیرقانونی!» خود در خلیج فارس را متوقف و فورا خدمه کشتی توقیف شده را آزاد کند.

این وزارتخانه در اظهاراتی بی اساس گفت: اقدامات سپاه پاسداران در تهدید امنیت کشتیرانی تنگه هرمز را محکوم می کنیم!

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران صبح امروز اعلام کرد یک کشتی بیگانه حامل یک میلیون لیتر سوخت قاچاق را در آب های خلیج فارس توقیف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی دارای دوازده خدمه خارجی است.

از سوی دیگر، یک سخنگوی دولت انگلیس نیز گفت نفتکشی که به دلیل قاچاق سوخت در آب های خلیج فارس متوقف شده است با پرچم انگلیس تردد نمی کرد. او افزود: «اطلاع نداریم که آیا این کشتی برای ما منافعی داشته است یا خیر».

310311

کد خبر 1281105

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا نفتکش ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس نفتکش ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال سپاه پاسداران بازار طلا و ارز انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تایمزآواسراییل، حاجا لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در واکنش به عملیات تنبیهی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، با موضع‌گیری خصمانه علیه ایران، از اتحادیه اروپا خواست تا تحریم‌های جدید علیه تهران، سپاه پاسداران را نیز شامل شود.

لحبیب در آستانه نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ درباره پیشنهاد خصمانه و فاقد مبنای قانونی تروریستی اعلام کردن سپاه، گفت: تا این لحظه درباره اینکه بر چه مبنای قانونی می‌توان سپاه را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار داد، هیچ اجماعی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: درباره این مساله بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

دیپلمات ارشد بلژیک همچنین مدعی شد: علاوه بر این، فکر می‌کنم که باید تحریم‌ها علیه شهرک‌نشینانی(که در کرانه باختری) دست به خشونت می‌زنند نیز گسترش یابد. باید توازن را رعایت و اطمینان حاصل کنیم تا به اتخاذ استاندارد دوگانه متهم نشویم!

سران اتحادیه اروپا هفته گذشته بر سر اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران توافق کردند و بسیاری از از آنها خواستار گسترش تحریم‌ها به برنامه پهپادی و موشکی تهران شدند.

کد خبر 6085489

دیگر خبرها

  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • وزارت خارجه آمریکا باز هم ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران
  • درخواست خصمانه بروکسل علیه تهران در آستانه اجلاس اتحادیه اروپا
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • قاچاقچی با سوخت قاچاق به مقصد نرسید
  • گزافه‌ گویی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران
  • گزافه‌گویی سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا درباره ایران