Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@22:53:11 GMT

روسیه از رویکرد اروپا علیه ایران انتقاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۹۳۹

روسیه از رویکرد اروپا علیه ایران انتقاد کرد

سرگئی لاوروف روز پنجشنبه پس از دیدار با هایکو ماس همتای آلمانی خود بر لزوم شفافیت طرف‌های اروپایی در برجام تاکید کرد و اظهار داشت: ما با ایران همانند آلمان، فرانسه و انگلیس و تشکیلات سیاست خارجی اروپا کار می‌کنیم و از این کشور دعوت به خویشتنداری می‌کنیم و می‌خواهیم که برجام را با تلاش‌های مشترک حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این دیدار تاکید کردیم که تأمین وحدت اقدامات و یکپارچگی مواضع بقیه شرکت کنندگان این توافق شامل روسیه، چین و تروئیکای اروپا بسیار مهم است.

رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه خاطرنشان کرد: ما اگر در شرایط کنونی بگوییم که نجات برجام فقط به ایران بستگی دارد به زحمت می‌توانیم به نتیجه برسیم.

حل اختلافات در خلیج فارس از راه مذاکره
لاوروف در ادامه سخنان خود در کنفرانس مطبوعاتی گفت: مسکو علاقه مند است که اختلافات موجود در منطقه خلیج فارس پیرامون ایران از طریق مذاکره حل و فصل و برطرف شود.

وی افزود: ما علاقه مند به پیشبرد دستور کار متحد کننده در این منطقه جهان هستیم و علاقه مند هستیم که اختلافات از راه مذاکره حل شود.

وزیر خارجه روسیه گفت: در این رابطه ابتکار روسیه برای تأمین امنیت گروهی در منطقه خلیج فارس با شرکت کشورهای عربی این منطقه و ایران را یادآوری کردیم.

23310311

کد خبر 1281106

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و روسیه اتحادیه اروپایی ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس نفتکش ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ باشگاه استقلال سپاه پاسداران بازار طلا و ارز انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، جوسپ بورل - مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خبر داد که تحریم‌های پیشنهادی، ممنوعیت انتقال قطعات مورد نیاز برای تولید پهپاد و موشک در ایران و صادرات آن به آنچه وی گروه‌های نیابتی ایران در منطقه خواند، شامل می‌شود.

بورل گفت: ما درباره گسترش تحریم‌ پهپادی ایران به نحوی که تولید موشک‌ و احتمال انتقال آن‌ها به روسیه را شامل شود، به توافق سیاسی دست یافتیم.

وی افزود: حوزه تحریم‌ها نیز بر اساس پیشنهاد اعضای شورا، کل منطقه خاورمیانه و دریای سرخ را شامل می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • وزیر دفاع فرانسه: ایران یک چالش امنیتی برای اروپا است
  • تصمیم ضدایرانی اتحادیه اروپا برای خشنودی صهیونیست‌ها
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران