Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-18@23:54:12 GMT

قیمت سکه و دلار و طلا ثابت ماند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۹۵۴

قیمت سکه و دلار و طلا ثابت ماند

بازار عصر پنجشنبه بازاری با نوسانات مثبت و منفی بود به طوری که سکه امامی ریزش و بهار آزادی افزایش نشان داد ولی این نوسان به خانواده ارز منتقل نشد و به جز رشد مختصر صبح گاهی در مابقی روز قیمت دلار و یورو ثابت ماند.

به گزارش صدای ایران از سایت اتحادیه طلا، قیمت تک فروشی هر قطعه سکه طرح جدید یا همان سکه امامی 4 میلیون و 10 هزار تومان، سکه طرح قدیم یا همان بهار آزادی 3 میلیون و 920 هزار تومان، نیم سکه 2 میلیون و 202 هزار تومان، ربع سکه 1 میلیون و 402 هزار تومان و سکه گرمی 961 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به علاوه باید گفت با توجه به قیمت طلا در بازار، قیمت سکه طرح جدید هم اکنون 20 هزار تومان و سکه طرح قدیم 70 هزار تومان حباب را با خود حمل میکند.
نکته جالب اینجاست که حباب سکه در این هفته از حدود 200 هزار تومان تا 10 هزار تومان هم سقوط کرد و این یعنی آرام آرام قیمتها در بازار به سمت واقعی شدن سوق پیدا میکنند.

لازم به ذکر است که با توجه به قیمت های انتهای بازار صبح در سکه های طرح جدید حدود 21 هزار تومان ریزش و برای سکه طرح قدیم حدود 20 هزار تومان و برای نیم سکه و ربع سکه 100 هزار تومان رشد قیمت نسبت به انتهای بازار صبح به ثبت رسیده است و نیم سکه و سکه گرمی هم 10 هزار تومان رشد داشته است.

هر گرم طلای 18 عیار 393 هزار و 200 تومان ارزش گذاری شده است که نسبت به دیروز 2 هراز تومان از بازار صبح افت قیمت داشته است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1422 دلار و 18 سنت است که نسبت به دیروز حدود 1.90 دلار افت داشته است. 

در بازار ارز نیز قیمت ها رشد مختصری نسبت به قیمت دیشب داشت ولی از انتهای بازار صبح تغییر خواصی به نمایش نگذاشت و دلار با قیمت 11 هزار و 500 تومان و یورو با قیمت 13 هزار و 400 تومان و پوند با 14 هزار و 850 تومان در حال قیمت گزاری است.
تا این لحظه از بازار امروز، دلار و یورو حدود 100 تومان نسبت به آخرین قیمت دیشب افزایش داشته اند و پوند 160 تومان رشد را به ثبت رسانده.

از سوی دیگر قیمت ارز مسافری (یورو) در بانک‌ها نیز به ارزش 14 هزار و 400 تومان قیمت گزاری شد است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قیمت سکه دلار صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر

محمدسعید جعفری رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با بیان اینکه بازار طلا طی چند وقت اخیر نوسانات قابل توجهی را پشت سر گذاشته، گفت : بعد از چندین روز افت و خیز، اکنون دو روز است که بازار به ثبات رسیده و قیمت‌ها تغییر چندانی نداشته است.

وی از کاهش مختصر قیمت طلا نسبت به روز‌هایی که اوج نوسانات را داشتیم هم یاد کرد و ادامه داد: اینکه باز هم قیمت طلا کاهش یابد، به دو شاخص مهم قیمت جهانی و تحولات منطقه بستگی دارد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه معتقد است، چنانچه تحولات منطقه آرام شود، احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا تا حدود ۱۰ درصد دیگر هم وجود دارد، اما نباید منتظر کاهش چندان چشمگیر و محسوسی باشیم.

جعفری قیمت کنونی طلا در کشور را متناسب با نرخ ارز و قیمت جهانی آن واقعی دانست و اظهار کرد:، اما سکه تمام بهار طرح جدید هنوز حدود شش تا هفت میلیون تومان حباب دارد.

وی درباره اینکه قیمت طلا تا پایان امسال چطور پیش‌بینی می‌شود نیز خاطرنشان کرد: پیش‌بینی اکثر کارشناسان بر این است که قیمت جهانی هر اُنس طلا تا پایان امسال به حدود سه هزار دلار برسد و از همین رو در داخل کشور نیز به تبع بازار‌های جهانی، روند افزایشی، اما با شیب آرام پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه درباره وضعیت خرید و فروش طلا در بازار نیز یادآور شد: با اوج گرفتن نوسانات شاهد کاهش استقبال مردم از خرید طلا بودیم و اکنون که بازار به ثبات رسیده قیمت‌ها بالا بوده و از قدرت خرید بسیاری از مردم خارج است، از همین رو ثبات و روند کاهشی قیمت‌ها هم تاثیر چندانی بر رونق بازار نداشته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ثبات بازار طلا بعد از نوسانات اخیر
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • پژو پارس ۹۰۰ میلیون تومانی در راه است؟
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • آخرین نرخ ارزهای مبادله ای/ قیمت دلار ثابت ماند
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | د دلار ثابت ماند
  • قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند