Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@21:44:04 GMT

برق طلای آسیا بر گردن پوررهنما درخشید

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۹۶۷

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا امروز (پنجشنبه – 27 تیرماه) با حضور 149 هوگوپوش به میزبانی شهر "امان" اردن برگزار شد.

مهدی پوررهنما پاراتکواندوکار وزن 75- کیلوگرم (K44) پس از یک‌دور استراحت، در اولین دیدار «ووجسیچ گولاسکی» از لهستان را 26 بر 5 شکست داد، در ادامه «جوزف لانه» از انگلیس را مقتدرانه و با نتیجه 34 بر 4 از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس باید با نماینده روسیه مبارزه می‌کرد که این هوگوپوش حضور پیدا نکرد و مهدی برنده اعلام شد.

پوررهنما در فینال تکواندوکار کره‌جنوبی را 18 بر یک مغلوب خود ساخت و به مدال طلا رسید.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند. امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آسیا G4 است و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G2 خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پاراتکواندو پوررهنما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد

چهل و یکمین هیئت نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور مهدی علی‌نژاد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، چهل و یکمین نشست هیئت رئیسه فدراسیون بین‌المللی ووشو در شهر جیانگ یئن به ریاست گائو ژیدان رئیس IWUF و مهدی علی‌نژاد عضو ایرانی این هیئت رئیسه برگزار شد.

نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند

 

در این نشست، ژان کیوپینگ دبیرکل فدراسیون بین‌المللی گزارشی از فعالیت‌های 6 ماه اخیر این فدراسیون جهانی و همچنین پیکارهای پیش ر‌و ارائه داد.

وی همچنین یادآور شد با توجه به اینکه کشورهای متعددی موفق به اخذ ویزا جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان نشدند، بنا به پیشنهاد ایران؛ پیکارهای انتخابی جام‌جهانی ووشو با حضور 38 کشور امروز آغاز به کار کرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات جهانی تایچی در سنگاپور، نهمین دوره مسابقات جوانان جهان در برونئی‌، سومین دوره جام جهانی تالو در یوکوهامای ژاپن و دهمین دوره جام جهانی ساندا در ملبورن استرالیا از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست مقرر شد میزبانی دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان به چین داده شود که این مسابقات در واقع حکم کسب سهمیه المپیک 2026 جوانان داکا سنگال را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید