Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی اعتقاد قلبی به اسلام و ولایت‌فقیه را رمز پیروزی سرافرازانه رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: این روحیه باید توسط راویان در تاریج جاودانه باشد. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۲ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آذرشهر، سردار اصغر عباسقلی‌زاده پنجشنبه شب در همایش آموزش تکمیلی راویان دفاع مقدس شهرستان آذرشهر با تاکید بر اینکه روایتگری حضرت زینب(س) واقعه عاشورا را جاودانه و از هرگونه تحریف نجات داد اظهار داشت: این رویکرد باید الگوی راویان دفاع مقدس باشد تا فرهنگ ناب دوران جنگ تحمیلی، آرمان‌های انقلابی و جهادی رزمندگان جاودانه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راویان دفاع مقدس باید با پرهیز از اغراق و تحریف جنگ تحمیلی، واقعیت‌های دفاع مقدس را به صورت صحیح و دقیق به نسل جوان و نسل‌های آینده تبیین کنند. 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اغراق و یا تحریف واقعیت‌های جنگ تحمیلی را تضیف کننده و جریحه‌دار کننده روحیه رزمندگان و احساسات مردم دانست و گفت: نباید اجازه دهیم که فرهنگ بی‌بدیل جهاد و شهادت با اغراق و تحریف خدشه‌دار می‌کند.

فرمانده کل ارتش: دیدار با خانواده‌های شهدا برای نیروهای مسلح قوت قلب استچالش‌های امروز جامعه با فرهنگ دفاع مقدس حل می‌شود؛ برگزاری کنگره‌های شهدا در تمام استان‌های کشوراردبیل|حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گلزار شهدا و منزل شهید مدافع حرم+ تصاویرعباسقلی‌زاده با تاکید بر ضرورت تبیین وصیت شهدا خاطر نشان کرد: استکبارستیزی، تبعیت محض از ولایت فقیه، حجاب و  تمسک به اسلام مورد تأکید وصیت نامه شهدای دفاع مقدس بود و عدم مذاکره با استکبار از وصیت‌های مهم شهدای جنگ تحمیلی بود. 

وی اعتقاد قلبی به اسلام و ولایت‌فقیه را رمز پیروزی سرافرازانه رزمندگان دفاع مقدس عنوان کرد و ابراز داشت: این روحیه باید توسط راویان در تاریج جاودانه باشد.

به گزارش تسنیم، به همت سپاه ناحیه آذرشهر 110 نفر از اقشار مختلف ، آموزش‌های مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی روایتگری دفاع مقدس را گذرانده اند.

انتهای پیام /

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان

استاندار همدان در این مراسم گفت: در هشت سال دفاع مقدس همه قشر‌های جامعه با وحدت رویه برای دفاع از اسلام و میهن بسیج شدند و به فضل الهی با اقتدار و عظمت توانستند، از مرز‌های ایران صیانت کنند و هم اکنون در برابر مستکبران و متجاوزان با قوت ایستاده اند.

علیرضا قاسمی فرزاد نقش حضور و پشتیبانی بانوان را از نیرو‌های مسلح و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس با اهمیت توصیف کرد و گفت: حمایت‌های بی دریغ بانوان از مردان غیور و دلاور نوعی دلگرمی و تشویق و ترغیب برای مجاهدان خاک وطن بود.

او گفت: عملیات وعده صادق عملیاتی نمادین و حامل پیامی برای اسرائیل و استکبار جهانی بود تا به حقانیت و قدرت دفاعی نظام اسلامی و سپاه پاسداران پی ببرند و بدانند که موشک‌های ایران هزاران کیلومتر را طی می‌کنند می‌توانند بر سر هر مستکبر و ظالمی فرود آیند.

مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد و شهید و امور ایثارگران استان همدان هم گفت: جانبازان، مجاهدین فی سبیل الله هستند و در دفاع مقدس با همه وجود از اسلام و نظام مقدس اسلامی دفاع کردند و در این راه از جان عزیز و سلامتی خود هم گذشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم