Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@16:50:58 GMT

اجرای «تابستانه کتاب» در ۱۷ کتابفروشی یزد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۴۰۲۷

اجرای «تابستانه کتاب» در ۱۷ کتابفروشی یزد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اعلام کرد: طرح تابستانه کتاب در ۱۷ کتابفروشی شهر یزد اجرا می‌شود.

مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در یزد، ضمن اعلام این خبر گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از 25 تیرماه آغاز شده و تا روز پنجشنبه 3 مردادماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند با حضور در کتابفروشی‌ها از تخفیف این طرح برای خرید کتاب استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی‌های عضو طرح، کتاب‌های تالیفی را با یارانه ۲۵ درصد و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵ درصد خریداری کنند.

جوادیان‌زاده ادامه داد: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در این طرح در یزد، شامل آرمان، احسان، پاتوق کتاب ابرکوه، پاتوق کتاب یزد، دارالقرآن، سرای کتاب سرزمین من، شهر کتاب یزد، فروشگاه کتاب حسابی شعبه 2، شعبه 3، شعبه 4، موسسه فرهنگی- هنری پاژایوان (عرضه کتاب و محصولات فرهنگی)، نیکوروش، کتاب مرکزی فدک، کتاب یزدا، کتابسرای دانشجو، کتابسرای شهریار و کتابسرای ملک است.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع سازمان بهزیستی شیراز دهه کرامت بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه خراسان جنوبي کلیپ استان همدان طرح تابستانه کتاب شبستان یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن فرشته‌های روزه اولی اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛  در این مراسم مسابقات متعدد و نمایش به آموزش احکام روزه، نماز و حجاب برگزار شد.
در ادامه کرمی دبیر کانون امور بانوان و خانواده سخنانی در مبحث اجرای طرح دختران ماه و سیره زندگی رضوی بیان کرد.

گروه سرود نوگلان مهدالرضا (ع) به اجرای سرود در مدح امام حسن مجتبی علیه السلام پرداختند و حاج مجتبی تاجیانی نیز در مدح کریم آل الله به مدیحه سرایی پرداخت.

در ادامه به دختران روزه اولی و همچنین مهمان ویژه مراسم دختر شهید مدافع حرم محمد زهره وند، شاخه گل و هدیه تبرکی امام رضا علیه السلام اهدا شد.

 پس از اقامه نمازجماعت مغرب و عشا همه مدعوین میهمان سفره کرامت ائمه علیهم السلام بودند.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۶۰ بسته معیشتی بین نیازمندان
  • این ایده برای کتابفروشی های سیار بسیار جالب است! (عکس)
  • پزشک متخلف در اهواز جریمه شد
  • قدردانی از هنرمندانی که چراغ تئاتر را روشن نگه داشته‌اند
  • جریمه پزشک متخلف در اهواز
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست
  • بزرگترین محفل قرآنی ایران دقایقی دیگر آغاز می‌شود
  • برگزاری جشن فرشته‌های روزه اولی اراک
  • «نامه‌ای از جنوب» در کتابفروشی‌ها عرضه شد
  • عرضه «نامه‌ای از جنوب» در کتابفروشی‌ها