Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع سالانه فدراسیون والیبال در جمع خبرنگاران درخصوص بی‌ثباتی لیگ برتر والیبال و شرایط نامساعد تیم والیبال خراسان رضوی گفت: لیگ برتر حوزه‌ای حرفه‌ای است و در بخش حرفه‌ای ورزش شرایط اقتصادی و نرخ ارز اهمیت بالایی دارد، در حال حاضر که اقتصاد کشور از شرایط خوبی برخوردار نیست، سبب می‌شود تا بنگاه‌های اقتصادی تمایلی برای سرمایه‌گذاری در ورزش نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: خراسان رضوی نیز در وضعیت اقتصادی بی‌ثباتی است و هر سال با نامی جدید در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند، گاهی در بین فصل نیز اسپانسرش را تغییر می‌دهد یا نامش را عوض می‌کند، این عوامل به درون استان مربوط می‌شود که برای اسپانسر خود و کسی که می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند ثباتی به‌وجود آورد.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی می‌تواند از میان بنگاه‌های اقتصادی که در درون استان وجود دارد، در لیگ برتر استفاده کند، خاطرنشان کرد: همان طور که کاله و مهرام در لیگ حضور دارند، برخی تولیدکننده‌ها برای برندسازی محصول خود در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنند، در این استان نیز ظرفیت‌هایی وجود دارد که باید با کمک متقابل در این عرصه ورود پیدا کنند.

داورزنی در خصوص انتخابات فدراسیون کشتی و حضور علیرضا دبیر پس از رد صلاحیت وی در مجمع این فدراسیون، عنوان کرد: من نمی‌توانم در این خصوص نظری دهم چراکه وزارت ورزش تنها مجری انتخابات است و احراز صلاحیت افراد در اختیار سایر نهاد‌ها است و ما در وزارت نقشی نداریم، طبیعی است که علیرضا دبیر بر اساس تاییدیه دستگاه‌های امنیتی در مجمع حضور یافته و رأی آورده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان درباره محرومیت استقلال و برکناری اعضای هیأت مدیره این باشگاه بیان کرد: امیدوارم که این اتفاق رخ ندهدریال باشگاه هیأت مدیره دارد و در این خصوص نیز مجمع اعضای هیأت مدیره باشگاه تصمیم‌گیری می‌کنند، وزارت ورزش مسئولیت پیگیری این کار را دارد، اما هرگونه اظهار نظری در خصوص برکناری آقایان فتحی و خطیر برعهده مسؤولان باشگاه استقلال است.

وی با تاکید بر اینکه انسجام و همدلی در خانواده والیبال خراسان رضوی باید تقویت شود، یادآور شد: وزارت ورزش و جوانان در این خصوص کمک می‌کند، اما بیشتر از هر چیزی نیاز است خانواده والیبال استان انسجام بهتری پیدا کند.

داورزنی افزود: از استاندار و سایر بخش‌های خراسان رضوی انتظار می‌رود که علاوه بر حفظ فوتبال برای والیبال، بسکتبال و هندبال خراسان رضوی که جزو رشته‌های پرطرفدار این استان هستند، تلاش کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد

هیأت وزیران در مصوبه‌ای، حداقل و حداکثر حقوق کارمندان و بازنشستگان را مشخص کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با تصویب افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیأت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.

دیگر خبرها

  • تایید کشف گوشت خر در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی | این گوشت توسط مسافران مصرف شد؟
  • حداکثر حقوق مدیران دولتی تعیین شد
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • ببینید| روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • حوزه علمیه نجف؛ حوزه تکثر، استقلال و آزادی / سروش محلاتی
  • حوزه نجف، حوزه استقلال و آزادی / سروش محلاتی