Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@06:00:08 GMT

منطقه و جهان به سردار سلیمانی بدهکار است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۴۱۵۰

منطقه و جهان به سردار سلیمانی بدهکار است

به گزارش جماران؛ وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، نقش سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران را در تامین امنیت منطقه ستود و گفت: منطقه و جهان به ایشان بدهکار است.

‌محمد جواد ظریف روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران و سردبیران رسانه های آمریکایی تصریح کرد: سردار سلیمانی نقش بزرگی در مبارزه با تروریسم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات در قلب کشوری که به طور مداوم علیه فعالیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سپاه قدس به صورت ناجوانمردانه ای پمپاژ خبری می شود، حکایت از اتحاد ناگسستی میان ارکان جمهوری اسلامی ایران دارد که به خوبی از زبان سردار دیپلماسی در جمع همان کارگزاران خبری، مطرح شد.

پیش از این، فرمانده سپاه قدس هم درباره رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران گفته بود: محمد جواد ظریف همواره مورد تائید و حمایت مقامات عالی نظام بوده و هست.

وی خاطرنشان کرده بود: ظریف برای تامین منافع ملی کشور پیوسته اقدامات ارزشمندی را در سطوح گوناگون انجام داده و در مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران نیز همراهی لازم را داشته اند.

دفاع رئیس دستگاه دیپلماسی از فرمانده سپاه قدس ایران در شرایطی انجام می شود که آمریکا برای نخستین بار در طول تاریخ و بر خلاف کنوانسیون های بین المللی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان بخشی از نیروی نظامی کشور را تنها به دلیل آنکه حضور موثری در مبارزه با تروریست های داعش، القاعده، جبهه النصره و سایر فرقه های وابسته به آنها در عراق و سوریه داشته است، تحت تحریم قرار داد.

مقامات کاخ سفید از اینکه این تحریم ها به ویژه درباره سردار سلیمانی نتوانسته اند در همکاری تنگاتنگ جمهوری اسلامی ایران با دولت های عراق و سوریه در مبارزه با تروریست ها مانع ایجاد کند، به شدت سرخورده شده اند که تکرار اتهام حمایت از تروریسم به ایران نشات گرفته از همین ضعف و ناتوانی است.

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران هم در سخنرانی دهم خرداد ماه خود خاطرنشان کرده بود: فرقی بین سردار سلیمانی و دکتر ظریف وجود ندارد و هر دو گوش به فرمان رهبری هستند.

محمد جواد ظریف روز یکشنبه برای شرکت در نشست عالی رتبه شورای اقتصادی-اجتماعی سازمان ملل متحد به نیویورک آمد.

وی همچنین با رسانه های مختلف آمریکایی و انگلیسی گفت وگو کرد و درباره تروریسم اقتصادی آمریکا، نفتکش حامل نفت ایران که در جبل الطارق توقیف شده است، احتمال مذاکره با آمریکا، توانایی های موشکی، احتمال جنگ و وقوع درگیری در خلیج فارس، حفظ برجام و گام های دیگر جمهوری اسلامی ایران در قبال اجرایی نشدن تعهدات اروپایی ها به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال سپاه پاسداران محمدجواد ظریف سردار سلیمانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توازن قوای منطقه در اختیار جمهوری اسلامی است

معصومه آمره گفت: دلاور مردان کشورمان اتفاق تاریخی را رقم زدند و با عملیات وعده صادق، زمینه برچیدن بنیاد رژیم کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: عملیات غیورمردان هوافضای سپاه عملیات نظامی نبود صرفاً یک «تنبیه» برای تجاوز این رژیم منحوس به کنسولگری ایران در سوریه بود که طبق قوانین بین‌الملل به عنوان بخشی از خاک ایران محسوب می‌شود.

آمره با اشاره به عبور موفق موشک‌های ایران از سد گنبد آهنین رژیم صهیونسیتی، گفت:موشک‌های ایرانی پس از فریب سامانه‌های اسرائیلی به هدف اصابت کردند پیام آن برای دشمنان این بود که حتماً باید در مورد تغییرات اساسی در معادلات منطقه تجدیدنظر کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم بیان کرد:ما بر اساس اصل ۵۱ مقابل به مثل عمل کردیم یعنی در دفاع از خودمان این اتفاق صورت گرفت. همه مباحثی که رژیم صهیونیستی سعی داشت در تمام این سال‌ها به ایران نسبت دهد به خودش برگشته است و جمهوری اسلامی ایران با این دفاع مشروع نشان داد جایی که باید پاسخ دهد، بدون هیچ نگرانی یا هراسی از قدرت‌های ظاهری رژیم صهیونیستی و حامیانش پاسخ کوبنده خواهد داد.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد:این جمهوری اسلامی است که توازن قوا در منطقه را با کمک مقاومت در اختیار دارد و نیز کفه توانمندی دفاعی ایران و محور مقاومت بسیار بیشتر از رژیم صهیونیستی بوده است.

آمره تصریح کرد: کشور‌های منطقه در این خصوص این پیام را دریافت می‌کنند که با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی امکان استفاده از تجهیزات و تکنولوژی این رژیم منحوس برای دفاع از خودشان را ندارند چرا که صهیونیست‌ها توان دفاع از خود را ندارند و این در عملیات «وعده صادق» به اثبات رسید.

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه هفته جاری با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ
  • اقدام قاطع جمهوری اسلامی زمینه ساز پیروزی‌های بزرگ
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • سردار بلندپایه سپاه که نامش در سریال ضدایرانی آورده شد /همرزم سردار سلیمانی که جلوی تکفیری ها ایستاد
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • بیانیه ۶ هزار و ۴۰۰ تن از اساتید دانشگاه‌های کشور در حمایت از اقدام قانونی جمهوری اسلامی ایران
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • توازن قوای منطقه در اختیار جمهوری اسلامی است
  • خبرنگاران مرکزی از اقدام سپاه علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند