Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسخ پلیس به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر فوت یک نفر از سرنشینان خودرو پژو در محورهای مواصلاتی استان خوزستان.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پلیس این استان در خصوص پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر فوت یکی از سرنشینان یک خودرو در محورهای مواصلاتی استان، توضیح زیر را صادر نمود.

به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند در پی رصدهای صورت گرفته از وارد کنندگان قاچاق مواد مخدر، در تاریخ ۹۸/۴/۲۶ مقارن ساعت ۱۷۳۰ در یکی از محورهای مواصلاتی دو دستگاه خودرو نیسان حامل مواد مخدر و مشروبات الکلی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ همراه این محموله که متوجه حضور پرسنل ناجا در محور مذکور شد به علت سرعت زیاده‌ و عدم کنترل وسیله نقلیه توسط راننده از مسیر منحرف و واژگون گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سانحه، راننده آن در دم فوت و یکی از خودروهای حامل بار قاچاق، متوقف که در این رابطه سه نفر نیز دستگیر شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خوزستان کلیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس

به گزارش خبرآنلاین، امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فارس در خبری نوشت:فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیرها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898815

دیگر خبرها

  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • شمارش معکوس برای آغاز ماموریت فضایی سرنشین‌دار چین
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس