Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،ابراهیم جاوشیری مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برخی محور‌های مواصلاتی منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان در پی طغیان رودخانه‌های محلی مسدود شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در حال حاضر محور‌های مواصلاتی مهرستان- ایرانشهر و مهرستان- سرباز به دلیل طغیان رودخانه تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هشدار هواشناسی استان مبنی بر ادامه بارش‌ها تا اواسط هفته آینده و احتمال طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیلاب موقت، مردم از تردد و استقرار در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ف

برخی محور‌های مواصلاتی در جنوب استان سیستان و بلوچستان مسدود شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت

بیجار معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان و‌سخنگوی ستاد‌مدیریت بحران استان در ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان که با ریاست استاندار‌برگزار شد، اظهار کرد: سیل چند روز‌گذشته بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت دربخش مختلف برجای گذاشت است که بیشتر خسارت‌ها مربوط به زیرساخت‌های جاده ای، برق، کشاورزی، آب، متاز روستایی است.

بیجار معاون عمرامی استانداری سیستان و بلوچستان گفت:از ۴۵۰ روستای درگیر سیل برق ۴۴۵ روستا با تلاش شبانه روزی نیروی‌های برق استان پایدار شده است و برق ۵ روستای باقی مانده تا ظهر امروز نیز پایدار میشود.

وی گفت: تمامی راه‌های اصلی و فرعی شهر‌های جنوبی که درسیل مسدود شده بودند بازگشایی شده اند و‌با فروکش کردن آب تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی هم ادامه دارد.

معاون عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: امداد رسانی‌های به مناطق صعب العبور که راه دسترسی شان قطع است از طریق بالگرد در حال انجام است و هیچ مشکلی برای تامین نیازی مردم درگیر سیل وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) بازگشایی راه‌های مسدود سیستان و بلوچستان تا ۱۰ روز آینده
  • سیل ۱۱ هزار میلیارد تومان خسارت را در جنوب سیستان‌و‌بلوچستان برجای گذاشت
  • تصاویری از امدادرسانی هوایی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان + فیلم
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • هلال احمر در خط مقدم امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان