Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتیا پرین پس از گذراندن فرایند درمان خود در تورین، چهار ماه بعد به بنفیکا منتقل خواهد شد.

طرفداری- دو باشگاه یوونتوس و بنفیکا بر سر انتقال ماتیا پرین به توافقی 15 میلیون یورویی رسیده بودند اما در آزمایش پزشکی بنفیکا مشخص شد ماتیا پرین با مشکلات بدنی روبرو است که این موضوع احتمال لغو انتقال را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش وب سایت بنفیکا، آزمایش‌های پزشکی ماتیا پرین نشان داد که فرایند ریکاوری او از مصدومیت شانه، طولانی‌تر از چیزی است که پیش بینی می‌شد و وی باید به مدت چهار ماه در باشگاه یوونتوس، فرایند درمانی خود را تکمیل کند. با توجه به توافق تیم‌ها و بازیکن، انتقال هنوز لغو نشده و پس از سپری شدن دوره چهار ماهه ریکاوری، انتقال پرین به بنفیکا نهایی خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلسوف چگونه موجودی است؟

حسین کمالوند در کانال تلگرامی پرسه‌زنی‌هایی در جامعه‌شناسی نوشت: «این متن، قطعه‌ی یازدهم از کتاب «طاس: ۳۵ جُستار کوتاه فلسفی» نوشته‌ی فیلسوف محبوبم سایمون کریچلی است. من عاشق این برداشت سقراطی‌ام: «سقراط همه‌جور فضیلتی را به فیلسوف نسبت می‌دهد، الا میانه‌روی».

به‌نظرم انتظارِ میانه‌روی و اعتدال‌ورزی از کسی که فیلسوفانه می‌زید یا تلاش می‌کند که این‌گونه بِزید، دقیقاً انتظارِ زدنِ شاهرگ زندگی اوست و انتظار عقیم‌سازیِ مطلقِ توانِ وی، بدون واکنش از جانب او. فیلسوف اعتدال‌گریز و میان‌مایه ستیز است، عمیقاً و بی‌‌سازش.

ذره‌ای از این باور نه کوتاه می‌آیم و نه غیر این را قبول دارم. آن‌که فلسفیدن برایش نوعی مواجهه با عالم هستی‌ست (نوعی جستجوی بی‌پایان در امتدادِ رخدادِ اَفکنده شدن به عالمی ساکت و خاموش و از اساس فاقد معنا)، نمی‌تواند همچون عامه در ابتذالِ توده‌‌ایِ سراسر غرق در میان‌مایگی و شر دست‌وپا بزند و مشارکت نماید.

 فلسفیدن نه درس خواندن است و نه تحصیل و نه دانشگاه و نه کاسبی و دلالی، قطعاً هیچ‌یک از این امور پَست نیست! فلسفیدنِ نوعی فرایندِ خون‌آلودِ دوخت زدنِ «مفهوم» به «تَن» و «بَدن» و نوعی تخلیه‌ی چرک و عفونت است با دستانِ عقلِ تنهای خود! تخلیه‌ی عفونت و چرکِ «هیاهو»، عفونت و چرک همراهی همیشگی با «شرِ عمومی»، عفونت و چرک همراهی با آن‌چه «قانون»، «دین»، «مذهب»، «عرف»، «ادب»، «احترام»، «سنت»، «گذشته»، «بزرگی»، «کوچکی»، «حرمتِ ریش سفید» و همه و همه نام دارد. بله! همینقدر دردناک، کُشنده و حتی استفراغ‌آور: فلسفه می‌کشد و فاسد می‌کند. فلسفیدن یادگیری بی‌ادبی و بی‌حرمت‌سازی و بی‌تربیتی مطلق است، به‌نظرم! آموزش تخطی و عبور از خطوط قرمز و البته تمسخر قانون.

این نوع مواجهه، از رهگذر نهادینه‌سازی تأملات سوبژکتیوِ نقادانه بر «امور اِنضمامی و به‌غایت پیش‌پا افتاده و در ظاهر دم‌دستی»، و سپس ابژکتیوسازی محصول و فرآورده‌ی همان «فرایند تأمل انتقادی بر امر انضمامی» خود را پدیدار می‌کند. اینجاست که در افتادنِ با «شَر» در بطن این مواجهه خفته است و به‌مرور خود را نمایان می‌سازد و این شاخ‌به‌شاخ شدن، به‌شدت گریزناپذیر است و حتمی. درافتادن با «شَر»، قلب تپنده‌اش چیزی جز حرمت‌شکنی به تعبیر آگامبنی و همچنین بی‌آبرو سازی و حیثیت‌سِتانی از خدایان و مقدسات عمومی نبوده و نیست.»

انصاف نیوز

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرتاب ماهواره‌های جدید «استارلینک» به تعویق افتاد
  • توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست
  • توضیح وزارت بهداشت درباره خانم دکتر بخشی/ علت مرگ هنوز توسط پزشکی قانونی اعلام نشده است
  • وزارت بهداشت بالاخره واکنش نشان داد/ نسبت به تعویق یکساله طرح دکتر پرستو بخشی با وی همکاری کامل داشتیم
  • بازگشت بازیکنان یوونتوس به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • واکنش رسمی به ماجرای خودکشی دکتر پرستو بخشی | هنوز علت مرگ این متخصص قلب مشخص نشده است | انتقال پرستو بخشی به نورآباد به خاطر تبعید و با اجبار بود؟
  • 5 پیروزی برتر یوونتوس در خانه لاتزیو / فیلم
  • فیلسوف چگونه موجودی است؟
  • استرداد آسانژ به آمریکا به تعویق افتاد
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند