Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@06:24:45 GMT

مالک اصلی شهرک خصوصی باستی هیلز کیست؟ +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۴۳۲۵

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴ «باستی هیلز» لواسان منطقه‌ای اشرافی برای افراد خاص است که گفته می‌شود نام آن برگرفته از محله معروف «بورلی هیلز» لس آنجلس در آمریکاست که حتی سایر شهروندان لواسانات نیز تاکنون اجازه تردد در آن را نداشتند.   شهرک باستی هیلز «یکی از محلات پرجمعیت لواسان بوده و از مقصد‌های اقامتی و گردشگری لوکس استان تهران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساخت و ساز‌های لوکس با معماری و طراحی باور نکردنی که بعضی آن را هم ردیف خانه‌های سلبریتی‌های هالیوود در منطقه مرفه نشین بورلی هیلز کالیفرنیا می‌دانند» سبب شده تا این منطقه لواسان شهرت جهانی پیدا کند. مسائلی که درباره شهرک ویلایی ثروتمندنشین باستی هیلز در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است نشان می‌دهد که تغییر کاربری زمین در این منطقه به قصد ساخت ویلا‌های سوپر لوکس دوبلکس کار سختی نیست.   تعداد بازدید : 10297 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در لواسان بر سر جگر

«بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.»

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جگرفروشی خبر داد که در لواسان تهران مرتکب قتل شده بود.

به گزارش فارس، سردار علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر، اظهار داشت: بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار ۲ مرد در یکی از خیابان‌های محله لواسان تهران از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: تیم جنایی در محل حادثه با جسد مردی حدوداً ۳۸ ساله مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول که برای خوردن جگر به لواسان آمده بوده بخاطر قیمت با صاحب جگرکی درگیر شده و هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی کلید خورد و هویت متهم شناسایی شد که کارآگاهان در گام بعدی مرد جنایتکار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر کردند.سردار گودرزی متذکر شد: مرد جگرفروش پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به قتل مرد در محله لواسان اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با دستور قضائی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حکم قطعی مرگ ۶ کارگر معدن طزره دامغان؛ 3 سال حبس برای کارفرما قتل خانوادگی در کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۹۲٬۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته سی و دوم در شیراز
  • (عکس) رونالدو و جورجینا در لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ
  • رونالدو و لوکس‌ترین هتل دنیا در دریای سرخ (عکس)‏
  • پیگیری ساخت شهرک نخبگان از سوی پارک پردیس
  • آسفالت بیش از نود و ۲ هزار مترمربع معابر شیراز
  • عیب و ایرادهای خودرو‌ لوکس جنسیس
  • خودروهای لوکس جنسیس چه تعداد ایراد و نقص دارند؟ /عکس
  • قتل در لواسان بر سر جگر
  • (تصاویر) هدست ۲۰۰میلیون تومانی به بازار آمد
  • فرار بیش از ۲۵۰ هزار صهیونیست پس از عملیات «طوفان الاقصی»