Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمودرضا شکسته بود خودش را و به راحتی می‌شکست خودش را. آن‌قدر تمرین کرده بود که خودشکنی برایش آسان شده بود. تاریخ انتشار: 00:03 - 28 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۰۱۹

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید مدافع حرم «محمودرضا بیضایی» در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۶۰ در تبریز متولد شد و در روز ۲۹ دی سال ۱۳۹۲ در منطقه قاسمیه سوریه در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان که در کتاب «تو شهید نمی‌شوی» توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت چهاردهم

محمودرضا شکسته بود خودش را و به راحتی می‌شکست خودش را. در آن خصوصیت اخلاقی در اوج بود. بدون اغراق می‌گویم که به جز مقابل دشمن و آدم‌های زورگو، مقابل همه بندگان خدا این جور بود؛ افتاده و متواضع و بی‌ادعا.

آن قدر تمرین کرده بود که خودشکنی برایش آسان شده بود. وقتی اولین بار بعد از حدود بیست سال مربی کاراته‌اش، استاد علی بریور را که سال ۱۳۷۰ با هم پیش ایشان تعلیم می‌دیدیم ملاقات کرد، خم شد و دست ایشان را بوسید؛ کاری که هیچ وقت من برای مربیان نکرده بودم. حتی دربرخورد با مردم عادی که شاید سلوک بسیجی‌اش را قبول نداشتند هم همین طور متواضع بود. اوایل پاسداری‌اش در تهران، از این جور برخوردهایش با مردم، زیاد تعریف می‌کرد؛ برخورد‌هایی که موجب علاقه‌مندی مردم به محمودرضا می‌شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید بیضایی محمودرضا بیضایی مدافع حرم دفاع از حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم) طرز تهیه پیاز داغ مجلسی به روشی ساده و سریع (فیلم) طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)

دیگر خبرها

  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • روش‌های خلاقانه و آسان برای برش زدن هنرمندانه میوه و خیار (فیلم)
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد
  • کاشت هل در گلدان به آسان ترین روش در خانه
  • طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم)
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند