Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، اخبار منتشرشده درباره هدف قرار گرفتن یک پهپاد را - که پیش‌تر ترامپ ادعای ایرانی بودن آن را مطرح کرده بود - تأیید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس‌نیوز، جاناتان هافمن - سخنگوی پنتاگون - در این باره مدعی شد: حدود ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی، ناو باکسر در آب‌های بین‌المللی قرار داشت که در حال انجام یک ترانزیت برنامه‌ریزی شده در محدوده، در تنگه هرمز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: یک هواپیمای بدون سرنشین در محدوده‌ای تهدیدآمیز به باکسر نزدیک شد. این ناو اقدامی تدافعی علیه این پهپاد به عمل آورد تا از تأمین امنیت باکسر و خدمه‌اش اطمینان حاصل شود.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا به ایرانی بودن این پهپاد اشاره‌ای نکرده است.

پیش‌تر، دونالد ترامپ ادعا کرد که یک ناو نیروی دریایی آمریکا یک پهپاد ایرانی را در قالب «اقدامی تدافعی» ساقط کرده است.

ترامپ اظهار کرد، ناو یواس‌اس باکسر (ال‌اچ‌دی-۴) پنج‌شنبه این پهپاد «ایرانی» را در تنگه هرمز هدف قرار داده است.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که چهار هفته پیش، ایران یک پهپاد جاسوسی آمریکا را پس از آن که این پهپاد حریم هوایی کشورمان را نقض کرد مورد هدف قرار داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنگه هرمز پهپاد پنتاگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟

زی‌سان: نفس بازغی دختر ۱۶ ساله پژمان بازغی و مستانه مهاجر زوج سینماگری که مدتی قبل از یکدیگر جدا شده‌اند، با انتشار تصویری از پدر و مادر خود در فضای مجازی، ابراز دلتنگی کرد.

مستانه مهاجر تهیه‌کننده باسابقه سینما، اخیرا با شرکت در برنامه‌ای تلویزیونی اعلام کرد که از پژمان بازغی بازیگر مشهور سینمای ایران طلاق گرفته است.

مهاجر که در حال حاضر فیلم جوجه‌تیغی را به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود روی پرده سینما دارد، از همسر سابق خود پژمان بازغی نیز به عنوان یکی از بازیگران اصلی در این فیلم استفاده کرده و گویا پس از جدایی هم رابطه‌ای دوستانه و نزدیک با هم دارند.

اما نفس بازغی، دختر ۱۶ ساله آنها که به‌تازگی با ایفای نقشی در سریال «گناه فرشته» پا به عرصه بازیگری گذاشته و راه پدر را در پیش گرفته، از طلاق پدر و مادرش چندان خوشحال و راضی بنظر نمی‌رسد و با انتشار تصویری دو نفره از آنها و توضیح مختصر و مفید زیر تصویر که در کلمه «خانواده» و یک ایموجی قلب خلاصه می‌شود دلتنگی خود را ابراز کرده است.

نفس بازغی در توضیح این عکس عنوان کرد: عکس مربوط به دو سال قبل است و عکاس این قاب خودم هستم.

tags # نفس بازغی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پرهیز شناورها از تردددر تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا
  • نگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله
  • سرنگونی پهپاد هرمس ۴۵۰ در جنوب لبنان
  • طلاق زوج سینماگر ایرانی، با دخترشان چه کرده است؟
  • ناپایداری وضع جوی در هرمزگان، ۲ اردیبهشت
  • گزارش‌ های واقعی پنتاگون درباره چیزایی که فقط در فیلم‌های علمی تخیلی دیده‌ایم