Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه فعالین فرهنگی مساجد سیستان و بلوچستان با حضور معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، جلسه فعالین فرهنگی مساجد سیستان و بلوچستان با حضور سعید سعادتی معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور برگزار شد.

 

در مقدمه این نشست مسئول ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان بیان داشت:نگاه ویژه ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور به کانون های فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پودینه گفت: مسئولان کانون های فرهنگی و هنری در استان جهادی و دست خالی کار می کنند زیرا که کار کردن در مساجد را برای خود افتخار می دانند.

 

در ادامه این جلسه منتخبین مسئولان کانون های فرهنگی و هنری مشکلات پیرامون خود را به سمع و نظر معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور رساندند.

 

معاون ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد قول مساعد داد که در اولین جلسه معاونین، مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به عنوان مهمان در این جلسه شرکت کنند تا به جمع بندی برای رفع مشکلات کانون های فرهنگی و هنری برسیم.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع شیراز روزنامه بیانیه گام دوم انقلاب جنوب کرمان سازمان بهزیستی خراسان جنوبی دهه کرامت شورای نگهبان خراسان جنوبي نگاه ویژه کانون های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه گفت: هفتمین سال بزرگداشت «روز مراغه»، امسال با محوریت ثبت جهانی شهر سالم مراغه، به مدت یک هفته  در این شهر برگزار خواهد شد.

عسکری افزود: برای روز و هفته مراغه، بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی و بزرگداشت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه روز مراغه، امسال از ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت با شعار «شعار جهان‌شهر مراغه در مسیر دستیابی به گواهی بین المللی شهر سالم» با حضور مسئولان استان و میراث فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورا و دبیر روز مراغه در ادامه گفت: همایش بزرگداشت، جشنواره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در یک هفته برگزاری این همایش اجرا خواهد شد.

عسکری ادامه داد: هدف از برگزاری روز مراغه، شناساندن ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی، سوغات و جاذبه‌های طبیعی مراغه، شخصیت‌های ادبی، هنری و فرهنگی این شهر است.

عسگری، به تدارک برنامه‌ها و مسابقات ورزشی گوناگون با مشارکت شهروندان اشاره کرد و افزود: از جمله برنامه‌های هفته مراغه، شناساندن نقاط کمتردیده شده این شهر از منظر جغرافیای، طبیعی و فرهنگی است.

۱۶ اردیبهشت، سالروز برپایی رصدخانه تاریخی مراغه (بسته شدن زیج ایلخانی) در ۸۰۰ سال پیش، روز مراغه، نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • مدارس سیستان و بلوچستان غیرحضوری شد
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • جلسه شورای اسلامی سازی دانشگاه ها شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • «روز مراغه» به مدت یک‌هفته در این شهر برگزار می شود
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • «ایران جوان بمان» در کرمانشاه
  • هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و گردشگری ناشنوایان به میزبانی سبزوار