Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله عزیزی پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی به خبرنگار مهر گفت: خیلی خوشحالم بعد از ۹ ماه بلاتکلیفی فدراسیون کشتی هم اکنون شاهد آن هستیم که علیرضا دبیر به عنوان رئیس انتخاب شده است. باید از تمامی اعضای مجمع به دلیل این همدلی و اتحاد تشکر کنیم، چراکه سرانجام توانستند سکان هدایت فدراسیون کشتی را بعد از مدتها بلاتکلیفی به دست مدیری توانمند بسپارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص دو مرحله‌ای شدن انتخابات هم گفت: به هر حال شاهد رقابتی عادلانه و مطلوب بودیم که در نهایت علیرضا دبیر توانست با رای اعتماد اکثریت اعضای مجمع به عنوان رئیس انتخاب شود. دبیر به رغم فشار زیادی که چند روز قبل از انتخابات متحمل شد، وارد گود شده بود و همدلی و حمایت اعضای مجمع توانست در نهایت به انتخاب او منتهی شود.

رئیس هیات کشتی استان تهران به اولویت برنامه‌های علیرضا دبیر هم اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های رئیس جدید باید توجه ویژه به کشتی استانها باشد چراکه ما استعدادهای ناب و ارزشمندی در سراسر کشور داریم که باید مورد حمایت و توجه قرار گیرند. این بچه‌ها سرمایه‌های ملی ورزش ایران هستند که باید در کنار نسل قهرمانان به آنها هم توجه ویژه ای شود.

عزیزی در پایان به انتظارات اعضای مجمع و اهالی کشتی از علیرضا دبیر اشاره کرد و گفت: تنها خواسته ما از او این است که با توجه به کسب آرای لازم برای رسیدن ریاست، تمام توان و پتانسیل خود را برای موفقیت کشتی به کار گیرد. ضمن اینکه ما هم همواره به عنوان حامی در کنار او هستیم و سعی خواهیم کرد برای رسیدن به اهداف مشترک کشتی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

کد خبر 4669457 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی امروز (چهارشنبه) به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رأی‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در خرداد

 

کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
1- کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
3- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
4- فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
5- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
6- الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
1- سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
2- هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
3- زهرا نبی‌زاده (نماینده حاضر در مجمع)
4- زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
1- شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
2- الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • پیمان یوسفی و علی دبیر باز هم خبرساز شدند
  • (ویدئو) اولین واکنش علیرضا دبیر به شکست دیوید تیلور
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • اعلام شرایط انتخاب ملی پوش کشتی فرنگی در ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی
  • انتخاب رئیس جدید هیئت کارگری استان اصفهان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!