Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مهم‌ترین حوادث امروز ۲۸ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.



کشف ۱۰ دستگاه پمپ آب کشاورزی

 



سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سرقت اموال داخل خودرو با ۷۹ فقره سرقت در شهرستان آمل خبر داد وگفت: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی آمل موفق به شناسایی یک باند حرفه ای سرقت اموال داخل خودرو در آن شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





 وی افزود: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی شامل، لوازم داخلی و جانبی خودروها به همراه ۱۰دستگاه پمپ آب کشاورزی کشف کردند.


سرهنگ مفخمی گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۷۹ فقره سرقت، شامل ۱۰ فقره سرقت پمپ آب کشاورزی از مزارع و باغات این شهرستان و همچنین ۶۹فقره سرقت اموال و قطعات داخلی خودروها در شهرستان آمل و سایر شهرستان های همجوار اعتراف کردند.



جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که متهمان پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند، گفت: رعايت نکردن نکات ايمني و هشدار های انتظامی در حفظ و نگهداری از اموال از مهمترين عوامل سوء استفاده سارقان است.





وی به مردم و گردشگران، توصیه کرد: در توقف هاي حتی کوتاه مدت شيشه هاي خودرو را بالا برده و ضمن خودداری از قرار دادن اشياء قيمتي در داخل خودرو، حتما آن را به سيستم هاي ايمني مجهز کنند و درصورت مشاهده افراد مشکوک سريعاٌ با مرکز فوريت هاي پليس ۱۱۰ تماس بگيرند.



دستگيري ۴ سارق اماکن خصوصی در گلوگاه





سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری ۴ سارق اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر داد .

 

وی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.



فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه،افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی۴ سارق حرفه ای اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی افزود: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند .

وی با اشاره به این که متهمان تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است .






 

 

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین

سرهنگ رفعتی نژاد جانشین انتظامی شهرستان قاین گفت: در پی چندین فقره سرقت احشام در سطح شهرستان قاین، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
 
او افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان قاین با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند. 

سرهنگ رفعتی نژاد اظهار کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه و با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۴ فقره سرقت احشام به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد. 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد؛ از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد