Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@20:53:45 GMT

واکنش ظریف به ادعای سرنگونی پهپاد ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۴۵۹۹

واکنش ظریف به ادعای سرنگونی پهپاد ایرانی

 

«محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران بامداد جمعه با انتشار تصویر نقشه‌ای که فاصله میان ایران و آمریکا را نشان می‌دهد به ادعای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا درباره سرنگونی پهپاد ایرانی واکنش نشان داد.

ظریف با انتشار این عکس که در آن موقعیت جغرافیایی دو کشور با رنگ زرد مشخص شده‌اند نوشت: «جهت یادآوری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ظریف شب گذشته در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی‌ان‌ان درباره اقدام ایران در ماه گذشته برای سرنگونی یک فروند پهپاد آمریکایی گفته بود: «تحمل نخواهیم کرد خارجی‌ها ۶۰۰۰ مایل از سواحل خودشان به سمت سواحل ما بیایند و حاکمیت و ثبات ملی ما را تهدید کنند.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: ظریف ترامپ پهپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی ها استاد دور زدن تحریم

به گزارش خبرگزاری مهر آمارهای مؤسسه ورتکسا نشان می‌دهد کشورمان در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۴ به طور متوسط روزانه ۱.۵۶ میلیون بشکه نفت صادر کرده که بالاترین میزان از سال ۲۰۱۸ تا کنون به شمار می‌رود. بخش قابل توجهی از افزایش صادرات نفت کشورمان مربوط به فروش بیشتر طلای سیاه به مشتریان چینی بوده است.

افزایش صادرات نفت ایران در واقع نشان دهنده پیچیدگی‌های است که اروپا و آمریکا در اعمال تحریم‌های خود علیه کشورمان با آن روبرو شده‌اند.

فرناندو فریرا، رئیس بخش ریسک‌های ژئوپلیتیک در مؤسسه راپیدان انرژی آمریکا، می‌گوید: ایرانی‌ها استاد دور زدن تحریم‌ها شده‌اند.

اخیراً ژانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا، اعلام کرده که ایران به طور کاملاً شفاف در حال صادرات نفت خود است و اگر قرار است جلوی آن گرفته شود باید اقدامات بیشتری انجام شود.

کارشناسان می‌گویند بر توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دولت بایدن از ترس افزایش قیمت نفت علاقه‌ای به اعمال فشار بیشتر در حوزه تحریم نفتی علیه کشورمان ندارد.

کد خبر 6084157 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • نگرانی صهیونیست‌ها بعد از سرنگونی پهپاد هرمس توسط حزب‌الله
  • سرنگونی پهپاد هرمس ۴۵۰ در جنوب لبنان
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد
  • افشاگری ظریف از دعوت ترامپ برای مذاکره + جزئیات
  • فایننشال تایمز: ایرانی‌ها در دور زدن تحریم‌ها استاد شده اند | چرا بایدن علاقه ای به افزایش تحریم نفتی ایران ندارد؟
  • ایرانی ها استاد دور زدن تحریم