Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اسلامی از تصویب و آغاز به کار ۴۳ پروژه ملی در همدان خبر داد و گفت: پروژه شاهزاده حسین(ع) در همدان تعیین تکلیف شد.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه ۲۷ تیرماه در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان، اظهار کرد: شاه کلید مشکلی اصلی رونق اقتصاد و تولید در همدان عدم تعریف وظایف در سه حوزه آب، برق و گاز است که باید مورد توجه بیشتری قرارگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: اینکه امروز اداره گاز بگوید هیچ روستایی بدون گاز در استان نداریم نه تنها افتخار نیست بلکه ۸ سال از اصل ماجرا عقب بوده و باید به دنبال جبران خسارت باشد.
حاجی بابایی پیشرفت و رونق تولید و اقتصاد را در یاری رسانی حوزه های مذکور به بخش تولید و شهرک های صنعتی دانست و افزود: منطقه ویژه اقتصادی فامنین نیازمند توجه بیش از پیش برای فعال سازی پست برق و لوله گذاری فاضلاب و گاز است.
وی راه اندازی هرچه سریعتر منطقه ویژه اقتصادی فامنین را لازمه جذب سرمایه گذار خواند و تصریح کرد: در این منطقه تا زیرساخت ها مهیا نشود و اعمال نظرهای های نهایی صورت نگیرد شاهد حضور هیچ سرمایه گذاری نخواهیم بود.
وی در ادامه با بیان اینکه همدان یک شهر مذهبی بوده اما توجهی به این مهم در ردیف بودجه نشده است، تصریح کرد: مقبره شاهزاده حسین(ع) به عنوان نماد اصلی شهر باید مورد توجه قرار گرفته و با مذاکرات انجام شده بانک ملی و اداره کل اوقاف ‌و امور خیریه توافقات لازمه را انجام داده اند و به زودی شاهد سیمای جدید ورودی این مکان مذهبی خواهیم بود.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس اسلامی از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیر و تجهیز مسیر مرادبلاغه خبر داد و گفت: این مسیر یکی از شریان های اصلی بوده و بی توجهی به تصحیح راه مشکلات عدیده را به دنبال داشته که با یک استراتژی یک دست هرچه سریعتر باید جمع بندی شود.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره کل اوقاف و امور خیریه برق حاجی بابایی سرمایه سرمایه گذاری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس و طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده برای ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم، رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک است، علاوه بر فراخوان پلیس راهور از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت می‌گیرد یا با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

کریمی اضافه کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را شناسایی و تفکیک و به قید فوریت اقدامات لازم را برای ترخیص آن‌ها به صورت جداگانه اجرایی کند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ثبت شود.

کد خبر 747738

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی سهمیه اشتغال استان همدان در سال گذشته
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • عکس/ جشن فرشته‌ها در همدان