Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@18:38:27 GMT

تعداد لایک‌های اینستاگرام پنهان می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۴۷۴۶

اینستاگرام تعداد لایک پست‌های به‌اشتراک گذاشته شده توسط کاربران را به طور آزمایشی در برخی کشورها مخفی کرد.

چندی پیش بود که اخبار و گزارش‌های متعددی در خصوص احتمال پنهان و مخفی کردن تعداد لایک های پست های به اشتراک گذاشته شده توسط کاربران این شبکه اجتماعی منتشر شده بود که حالا به نظر می رسد به واقعیت پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعاتی که در وب سایت تک کرانچ آمده است، اینستاگرام این طرح آزمایشی را از کشورهای ژاپن، استرالیا، نیوزلند، ایتالیا و برزیل آغاز کرده است.

قبلا در ماه مه این طرح به صورت آزمایشی در کانادا انجام شده بود و حالا به نظر می رسد که در حال توسعه و گسترش است و به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، در صورت موفقیت و استقبال عموم کاربران از آن در تمامی کشورها این قابلیت ارائه خواهد شد.

گفته می‌شود اینستاگرام به منظور کاهش فشارهای روحی و روانی کاربران برای تعداد لایک‌های پست های خود بر روی پلتفرم این شبکه اجتماعی قابلیت مخفی سازی لایک ها را اجرایی کرده است.

 

ایسنا

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000ETW برچسب ها: شبکه اجتماعی ، اینستاگرام ، لایک

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شبکه اجتماعی اینستاگرام لایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مجید الهیاری حجم گاز جایگزین صنایع در استان همدان را ۳۶ هزار و ۸۷۸ مترمکعب در ساعت در سال‌جاری دانست و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان همان سال، برداشت گاز طبیعی از خطوط انتقال گاز را به میزان چهار میلیارد و ۱۵۷ میلیون مترمکعب داشتیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع گازرسانی مجموع شهری و روستایی در سال گذشته، افزود: در حال حاضر ۱۰ هزار و ۱۷۸ کیلومتر شبکه‌گذاری خط تغذیه و توزیع گازرسانی انجام شده است.

وی تعداد ایستگاه‌های گاز در سطح استان همدان را ۶۳ ایستگاه CGS، ۳۲ ایستگاه-CGS/TBS و ۴۳۴ ایستگاه TBS خواند و گفت: اشتراک‌پذیری به متقاضیان صنعتی، کشاورزی، سی‌ان‌جی و نیروگاه در سال جاری به تعداد ۳۴۲ مشترک بوده است که در مجموع تاکنون چهار هزار و ۳۹۹ مشترک در استان وجود دارد.

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • این برنامه جدید، رقیب تازه برای اینستاگرام
  • حساسیت کاربران اینترنتی به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل! + نمودار
  • این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • هشتگ داغ میان کاربران عرب زبان ؛ شکراً ایران
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی