Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی شاهین شهرداری بوشهر در شیراز در حال برگزاری است که با اتمام این اردو بوشهری برای آزمایشات پزشکی راهی ایفمارک خواهند شد.

خداکرم ایزدپناه در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت کنونی تیم اظهار داشت: پس از دیدار تدارکاتی با قشقایی تمرینات تیم به طور منظم ادامه یافته و فردا (جمعه) در اولین بازی تورنمنت چهارجانبه به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در ارتباط با برنامه های آینده تیم گفت: پس از پایان تورنمنت شهدای فارس با توجه به نوبت دهی مرکز ایفمارک جهت انجام تست های پزشکی راهی تهران خواهیم شد تا روز سه شنبه اول مرداد در این مرکز حضور داشته باشیم.

ایزدپناه با اشاره به برگزاری دیدارهای تدارکاتی در تهران اظهار داشت: پس از تست ایفمارک دو بازی تدارکاتی در روزهای ۲ و ۳ مردادماه با تیم‌های بادران تهران و استقلال خوزستان در نظر گرفته شده و پس از ۲ روز استراحت ، از روز یکشنبه ۶ مردادماه تمرینات در بوشهر پیگیری خواهد شد.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در خصوص ادامه جذب بازیکنان جدید نیز توضیح داد: با نظر کادر فنی با بازیکنان دیگری نیز جذب خواهند شد که در این راستا منتظر نظر نهایی کادر فنی هستیم تا اقدام لازم به عمل آید.

 

روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000ETi برچسب ها: فوتبال ، شاهین بوشهر ، ایزدپناه

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: فوتبال شاهین بوشهر ایزدپناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می کنند.

به رغم شایعه های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در باز‌ی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • پیگیری مهم‌ترین خواسته تهرانی ها | آن ۷۹۲ واگن چینی کی به متروی تهران می رسد؟
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • اردوی تیم ملی کشتی آزاد با حضور یزدانی و قاسم پور
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای المپیک پاریس با حضور حسن یزدانی