Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@22:29:34 GMT

پدیده شومی که گریبان استقلال را گرفته!

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۴۸۳۱

 اتفاقات سالهای اخیر در مجموعه استقلال باعث شده تا جمعیت کثیری از هوادارن این تیم اعتماد خود را به مجموعه مدیریتی از دست بدهند.

اخبار ورزشی- «نگران نباشید»، نگران کننده ترین واژه‌ای است که این روزها می‌توان از مدیران استقلال شنید. در سالهای گذشته هرچه شدت واژه «نگران نباشید» بیشتر بوده، نگرانی‌ها پیرامون این مجموعه هم بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بی اعتمادی» پدیده نه چندان مبارکی است که پرده‌ای بین هواداران استقلال و مدیران این مجموعه کشیده و حالا اکثریت جمعیت هواداری استقلال و بخش اعظمی از پیشکسوتان نمی‌توانند به وعده‌های مدیران اعتماد کرده و همواره نگران آینده تیم شان هستند.

استقلالی‌ها این روزها بهانه‌های زیادی برای نگرانی دارند که یکی از بزرگترین آنها، نگرانی بابت محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی بابت دیر تسویه کردن با پرو پیچ است.

هرچند مدیران استقلال با قاطعیت خبر از حل نهایی مشکل می‌دهند و مطمئن هستند خطری از این بابت تیم شان را تهدید نمی‌کند، اما مسلماً عدم تسویه حساب در زمان مقرر با پرو پیچ، می‌تواند دلیل محکمی برای وجود خطر محرومیت از یک یا دو پنجره نقل و انتقالاتی باشد. این نگرانی زمانی بیشتر می‌شود که مدیران استقلال با اطمینان می‌گویند «نگران نباشید».

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال محرومیت نقل و انتقالات لیگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی موفق شد برابر شمس آذر به پیروزی دست پیدا کند که آبی پوشان در دقایق پایانی غافلگیر شده و دروازه آنها دو مرتبه باز شد. این اتفاقات منجر به رقم خوردن دقایق پر استرس برای بازیکنان و هواداران این تیم شد.

در شرایطی که بحث اهمیت تفاضل گل برای تعیین قهرمان لیگ مورد توجه رسانه‌ها و دو تیم مدعی استقلال و پرسپولیس قرار گرفته که برتری سه بر صفر آبی پوشان باعث شد تا آنها وضعیت بسیار خوبی در جدول رده‌بندی پیدا کرده و در زمینه اختلاف تفاضل گل از سرخ پوشان نیز فاصله بگیرند.

اما دو گل غیرمنتظره‌ای که استقلال دریافت کرد، باعث شد تا تفاضل آنها با پرسپولیس برابر شود، علاوه بر این هواداران استقلال در ۱۰ دقیقه پایانی با استرس از دست رفتن پیروزی شیرین و احتمال رقم خوردن نتیجه تساوی بازی را دنبال می‌کردند، اما به هر صورت شاگردان نکونام موفق شدند که برتری به دست آمده را حفظ کرده و سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

این اتفاقات سبب شد تا کاپیتان استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران تیمش بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کند و ابراز امیدواری کرد تا مهدی پور هر چه سریعتر به میادین بازگردد. حسینی پستی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:

تبریک‌ به همه آبی ها
تشکر بابت حضور پرشورتان در بازی امروز
و معذرت بابت استرسی که ۱۰ دقیقه آخر کشیدین
۶ تا فینال دیگه،همه با هم برای استقلالمون ????????????
داش مهدی منتظرتیم????

دیگر خبرها

  • عذرخواهی کاپیتان استقلال بخاطر 10 دقیقه پایانی
  • نکته‌نگران کننده استقلال: وزن‌تعویض‌ها بالا نیست!
  • نگرانی ساکنان شهرک پرواز تبریز از جولان آزادانه سگ‌های ولگرد
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • ببینید | پدیده اقلیمی نادر در امارات | فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • پدیده اقلیمی نادر در امارات/ فرودگاه دبی به دریاچه تبدیل شد