Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@05:31:29 GMT

تماس بیش از ۶ هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۰۳۵

تماس بیش از ۶ هزار شهروند اصفهانی با سامانه ۱۳۷

شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۴۰۱ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از این تعداد شش هزار و ۳۶۴ پیام جهت ارجاع و پیگیری به ثبت رسید.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، از مجموع تماس‌های واصل شده سه هزار و ۱۷۲ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۵۰ درصد، ۳۵۰ تماس معاونت عمران معادل ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد و ۹۱مورد نیز ترافیکی شامل یک درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۸۸۹ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، قطعی روشنایی فضای سبز و ساخت و ساز بدون مجوز که به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۰ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، پنج هزار و ۷۸ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته دو هزار و ۴۷۴ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به اماکن تفریحی، اطلاع رسانی درباره عوارض شهرداری و شماره تلفن شهرداری های مناطق ۱۵ گانه را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهر شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر

به گفته شهروند خبرنگار ما خیابان ۱۲ متری شهرستان ملاثانی استان خوزستان به دلیل شکسته شدن لوله فاضلاب شهری و فرورفتگی آسفالت مسدود شده است. این موضوع موجب بروز مشکلاتی برای تردد شهروندان با وسیله نقلیه شده است و همچنین هنگام حفر جهت ترمیم و بهسازی چندین خانه با قطعی آب مواجه شده اند. با توجه پیگیری های شهروندان تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر از مسئولان شهری درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خوزستان

بیشتر بخوانید:

رنجش خرم آبادی‌ها از هدررفت آب به دلیل شکستگی لوله + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اصفهانی‌ها نمی‌پذیرند که زاینده‌رود به رودخانه فصلی تبدیل شود/ شهرداری خانه بزرگ مردم است
  • مشکل آب روستای شعیب نبی شوشتر از زبان اهالی
  • برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری
  • رفع اختلال ارجاع تماس‌های ۱۱۰ به سایر واحد‌های امدادی 
  • پیگیری مشکلات شهروندان اصفهانی در برنامه صفحه شما
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ۹ ایستگاه مترو اصفهان
  • تخریب یک بنا در دزفول برای حفظ جان شهروندان
  • ۹ ایستگاه‌ مترو اصفهان نمایشگاه صنایع دستی می‌شود