Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-03-19@09:05:21 GMT

عزت‌اللهی به این دلیل استقلالی نمی‌شود!

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۰۴۴

عزت‌اللهی به این دلیل استقلالی نمی‌شود!



سعید عزت‌اللهی در اردوی تیم ملی وقتی قرمز و آبی‌ها کل‌کل می‌کنند سمت پرسپولیسی‌هاست و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد حتی اگر شرایط مهیا شود، استقلالی شود.

به گزارش خبرآنلاین، این روزها شایعاتی درباره حضور سعید عزت‌اللهی در استقلال مطرح است. او هم کاملاً سکوت کرده و فعلاً دراین باره حرفی نزده است. سعید در حال حاضر در تمرینات روستوف حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خاطر قرارداد دوساله‌ای که پیش از حضور در ردینگ با این باشگاه روسی امضا کرد، حالا بازیکن آن‌ها به‌حساب می‌آید. روس‌ها که فهمیده‌اند سعید چه سرمایه‌ای است و می‌توانند بابت فروشش در آینده پول خوبی به جیب بزنند، به هیچ عنوان حاضر نیستند او را قطعی از دست دهند.

به همین خاطر وقتی حتی باشگاه ردینگ انگلیس هم او را جذب می‌کند، قطعی این بازیکن را نمی‌‎فروشند. سعید این روزها در روسیه مشغول مذاکره با باشگاه روستوف است تا بتواند از این تیم جدا شود ولی خودش هم می‌داند روس‌ها به این سادگی تن به جدایی‌اش نمی‌دهند و اگر هم بخواهند او را بفروشند پول زیادی می‌خواهند. از سویی دستمزد سعید کم نیست و باشگاه روستوف نمی‌خواهد دستمزد بالایش را بپردازد. قطعاً این وسط استقلال آن باشگاهی نیست که بتواند سعید را جذب کند.

نکته مهم ماجرا این نیست، بلکه پرسپولیسی بودن سعید است! او در اردوی تیم ملی وقتی قرمز و آبی‌ها کل‌کل می‌کنند سمت پرسپولیسی‌هاست و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد حتی اگر شرایط مهیا شود، استقلالی شود. او در گذشته که هنوز این‌قدر نامی نشده بود، مذاکراتی با استقلال و قلعه‌نویی داشت ولی در نهایت تصمیم گرفت به روسیه برود. عزت‌اللهی فعلاً هدفش این است که در اروپا بازی کند. تمام هم و غم خود را هم گذاشته تا بتواند در این قاره به یک تیم خوب برود. عزت‌اللهی از طریق چند واسطه تلاش‌های خود را برای گرفتن یک پیشنهاد خوب دریافت کرده است.

او اصلاً نمی‌خواهد در روسیه بماند و امیدوار است فصل آینده در لیگ برتر به کارش ادامه دهد. عزت‌اللهی یک پیشنهاد هم دریافت کرده ولی مشکل اینجاست که باشگاه انگلیسی به او گفته باید خودش رضایتنامه‌‎اش را بگیرد. یعنی حتی انگلیسی‌ها هم دوست ندارند با روس‌ها طرف حساب باشند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند

بازیکنان استقلال ۵ درصد از قرارداد خود را دریافت کردند...

طرفداری | استقلالی ها با پول به تعطیلات رفتند.

باشگاه استقلال امروز 5 درصد قرارداد بازیکنان و کادرفنی را به حساب آن‌ها واریز کرد تا آخرین پرداختی سال 1402 نیز انجام شده باشد و شاگردان نکونام با ‌آرامش بهتر به تعطیلات نوروزی بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

عاشقانه‌های توماس مولر و کره اسبش! (فیلم) مهاجم معروف بلژیکی روی هوادار، فن کشتی کچ زد! (فیلم) مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا در دام اعتیاد عادل فردوسی پور بازنشسته شد؛ خداحافظ صداوسیما ادگار داویدز به زودی در ایران؛ عیدتون مبارک!

دیگر خبرها

  • ارتقای سیستم مدیریت کیفیت بیمارستان‌ها برای جلب رضایت بیماران
  • سعید عزت و پیراهن سرخ در تیم ملی (عکس)
  • واکنش جدید عزت‌اللهی به مذاکره با استقلال و پرسپولیس
  • استقلالی ها پیش از عید پولدار شدند
  • آماده باش ویژه اورژانس در ۵ استان برای خطر وقوع سیل
  • عکس| جشن استقلالی ها بعد از برد در اکباتان
  • مذاکرات سعید عزت اللهی با استقلال و پرسپولیس؛ رویای بچگی او بازی در کدام تیم است؟
  • تعطیلی استقلالی‌ها تا پنجم فروردین
  • عکس| استقلالی ها وسط اکباتان!
  • ‌آماده باش وزارت بهداشت برای تعطیلات نوروزی