Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید از طرح‌های شهرستان جم گفت: با وجود محدودیت منابع مالی پروژه‌ها فعال هستند ولی روند اجرایی بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرستان جم رضایت بخش نیست. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، سکینه الماسی شامگاه پنجشنبه در بررسی روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان جم با بیان اینکه این شهرستان از وضعیت نامطلوب تامین آب روبه‌رو است اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم و مسئولان شهرستان جم تامین آب آشامیدنی است که باید روند اجرایی طرح‌های آبرسانی تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم، جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسریع اجرای طرح آب شیرین‌کن سیراف به جم افزود: هدف از اجرای این پروژه تامین آب شهرها و روستاهای شهرستان جم است که روند اجرای آن طولانی شده است.

الماسی با بیان اینکه آب شیرین‌کن سیراف به جم با همکاری وزارت نیرو و نفت اجرا می‌شود تاکید کرد: لازم است اعتبار مورد نیاز این پروژه از سوی وزارت نفت و نیرو تامین شود تا بتوان بخشی از  آن امسال وارد مدار شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با تشریح بازدید روند اجرای طرح‌های شهرستان جم تصریح کرد: با وجود محدودیت منابع مالی پروژه‌ها فعال هستند ولی روند اجرایی بخشی از پروژه‌های عمرانی شهرستان جم رضایت‌بخش نیست.

وی بیان کرد: امید می‌رود با استفاده از توان بیشتر پروژه‌های شهرستان جم امسال تکمیل و بخشی در هفته دولت و بخشی هم در دهه فجر امسال افتتاح شود.

بوشهر| مردم شهرستان جم در انتظار تکمیل طرح‌ آبرسانی سیراف به جماجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تسریع شودبوشهر| مردم شهرستان جم در انتظار تکمیل طرح‌ آبرسانی سیراف به جم

نماینده مردم، جم، عسلویه، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تحقق مطالبات مردم در تامین آب آشامیدنی افزود: با تکمیل پروژه آب شیرین‌کن سیراف یکی از مهمترین مطالبات مردم شهرستان جم محقق می‌شود.

الماسی با قدردانی از توجه استاندار و مسئولان استان بوشهر در تسریع اجرای پروژه‌های شهرستان جم گفت: امید می‌رود در راستای تحقق خواسته‌های مردم مشکلات شهرستان جم برطرف شود.

انتهای پیام/ح

R41363/P1357/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تأمین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

محمدی‌زاده اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

کد خبر 6087608

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • نگاه استان به پروژه‌های درمانی و سلامتی قزوین ویژه است