Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@05:32:59 GMT

گوارین زیر ذره‌بین آتالانتا

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۱۴۷

گوارین زیر ذره‌بین آتالانتا

خبرگزاری میزان- فردریک گوارین با فسخ قرارداد با تیم چینی شانگهای شن هوا در آستانه پیوستن به تیم آتالانتا قرار دارد. تاریخ انتشار: 08:30 - 28 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۲۹۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فردریک گوارین که در تیم شانگهای شن هوا چین مشغول به بازی است در تصمیمی غیر منتظره روز گذشته (چهارشنبه) قرارداد خود را با این تیم چینی فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوارین که در سال ۲۰۱۶ از اینتر به این تیم چینی پیوست در طول این مدت علاوه بر زدن ۲۸ گل، ۲۲ پاس گل هم برای هم تیمی‌هایش ساخت اما پس از سه فصل به توافق نهایی برای قطع همکاری با شانگهای شن هوا دست یافت.

در همین راستا گوارین که در آستانه ۳۳ سالگی قرار دارد پیشنهادی را به صورت جدی از تیم آتالانتا دریافت کرده تا در فصل آینده به این تیم ایتالیایی بپیوندد.

گفتنی است گوارین پیشتر سابقه بازی در سری آ و تیم اینترمیلان را در کارنامه داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینتر آتالانتا سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا

مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا با حذف دو مدعی بزرگ این رقابت‌ها به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، چهار بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های لیورپول و میلان حذف شدند و تیم‌های رم، آتالانتا و بایرلورکوزن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در برگاموی ایتالیا، تیم فوتبال آتالانتا با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان انگلیسی‌اش لیورپول تن به شکست داد هرچند به لطف پیروزی 3 بر صفر بازی رفت، در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد. تنها گل بازی برگشت را محمد صلاح در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم اما تیم فوتبال رم صعود قاطعانه‌تری را تجربه کرد و همچون بازی رفت حریف خود میلان را مغلوب کرد تا با فتح این دوئل تمام ایتالیایی، در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیرد. رم با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 31 با اخراج مستقیم مهمت زکی چلیک، به لطف دو گلی که قبل از این اتفاق در دقایق 12 توسط جان لوکا مانچینی و 22 به وسیله پائولو دیبالا زده بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند و در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی راه یافت. تنها گل میلان را هم در این بازی متئو گابیا در دقیقه 85 به ثمر رساند. سردار آزمون در این بازی فرصت حضور در ترکیب رم را پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود.

آتالانتا، لیورپول را در آنفیلد شوکه کرد/ میلان به رم باخت

 

در لندن، نبرد وستهام با بایرلورکوزن قهرمان جدید بوندس‌لیگا با تساوی یک - یک خاتمه یافت. وستهام با گل زودهنگام مایکل آنتونیو در دقیقه 13 به جبران شکست بازی رفت امیدوار شده بود، اما ژرمی فریمپونگ در دقیقه 89 با زدن گل تساوی برای لورکوزن، امیدهای تیم میزبان را بر باد داد. با این نتیجه، لورکوزن با برتری 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کرد.

در آخرین بازی نبرد تیم‌‌های مارسی و بنفیکا در ورزشگاه ولودروم مارسی با برتری یک بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت و به این ترتیب با توجه به برتری 2 بر یک بنفیکا در بازی رفت و مساوی شدن تعداد گل‌های دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیم فوتبال رم در دور رفت میزبان لورکوزن خواهد بود و برنده نبرد بنفیکا و مارسی از آتالانتا پذیرایی خواهد کرد. دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی روز دوم می (13 اردیبهشت) و بازی‌های دور برگشت بیستم همان ماه برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن لیورپول و آتالانتا + فیلم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • خلاصه بازی آتالانتا 0-1 لیورپول (لیگ اروپا - 2023/24)
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • واکنش آتالانتا به صعود تاریخی (عکس)
  • صعود رم و لورکوزن در شب حذف میلان و لیورپول از لیگ اروپا
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و آتالانتا ‌+پخش آنلاین
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده