Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان ایران با کسب پیروزی ۳ بر یک برابر بیجینگ چین به فینال تورنمنت کرواسی صعود کرد.

بانوان ایران هر چند در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ برابر حریف شکست خوردند، اما در ست‌های بعدی با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۶ بر ۲۴ به پیروزی رسیدند تا به این ترتیب راهی دیدار فینال شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در کشور اسلوونی برابر این تیم به میدان رفت، اما شکست خورد. جواد مهرگان مشاورفنی تیم ملی بانوان در این باره گفت: مهم‌تر از کسب پیروزی برای ما این بود که توانستیم اهداف خود را در زمین پیاده کنیم و این موضوع یک گام ما را به آمادگی مورد نظر برای حضور کره جنوبی نزدیک‌تر کرد. می‌خواهیم بازیکنان مسیر پیشرفت خود را ادامه دهند و فکر می‌کنم این تورنمنت و این دیدار‌ها به ما کمک کرد و بازیکنان یاد گرفتند باید سر سخت بازی کنند و پا پس نکشند و برابر یک تیم حرفه‌ای تاکتیک‌های والیبال را به درستی اجرا کردیم. فردا برابر یک تیم بسیار خوب دانشگاهی آمریکا بازی داریم که سرمربی آن‌ها در المپیک ۲۰۰۰ حضور داشته است. این فرصت را داریم تا از این تیم چیز‌های خوبی یاد بگیریم و این دیدار هم به پیشرفت ما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال بانوان در اسلوونی

زمان اعزام تیم ملی والیبال بانوان به اسلوونی مشخص شد

مهرگان: تیم ملی والیبال شانس روی سکو رفتن دارد/ ثبات رمز موفقیت تیم ملی بود

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی والیبال بانوان ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک| صعود شفیعیان به فینال ۵۰۰ متر کایاک بانوان
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • برنامه تیراندازان ایران در قهرمانی جهان قطر اعلام شد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر