Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@21:07:31 GMT

ایستادگی قدرتمندانه مقابل دشمن رسالت مسئولان است

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۲۲۳

ایستادگی قدرتمندانه مقابل دشمن رسالت مسئولان است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مسعود پزشکیان، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی روز گذشته، 27 تیرماه در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن در تبریز گفت: امروز در وضعیتی قرار گرفتیم که جنگی بدتر از جنگ بین ایران و عراق را تجربه می‌کنیم، بمب‌های تحریم دشمن، صنعت، تولید و اقتصاد کشور را مورد اصابت قرار داده و مسیر آن‌ها را با مشکلات مواجه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اگر دشمن بتواند صنعت و تولید ما را زمین‌گیر کند کل انقلاب ما را زیر سؤال خواهد برد؛ در حقیقت با چنین تصوری آمریکا تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا چنین کاری را به نتیجه برساند.

پزشکیان افزود: اکنون رسالت ما مسئولان و سیاستمداران در چنین وضعیت حاکم در کشور، ایستادگی با قدرت در مقابل دشمن است و باید با سرافرازی زندگی کنیم.

نماینده مردم تبریز با بیان این‌که حاکمیت بدون تجار و صاحبان صنایع سرپا نمی‌ایستد، بیان کرد: اگر صنعتگران و تاجران نباشند، جامعه و حکومت شکل نمی گیرد و این امر مورد تاکید حضرت علی (ع) بوده است.

وی با بیان اینکه باید مقررات و قوانین کشور طوری وضع شود که در جامعه اعتماد ایجاد کند، اظهار کرد: ای کاش از 40 سال قبل چنین نگاهی به صنعت و تولید داشتیم تا اکنون در چنین وضعیتی قرار نمی‌گرفتیم.

پزشکیان بیان کرد: قول می دهیم که بدون هیچ منتی در خدمت تولیدکنندگان خواهیم بود و آماده‌ایم تا به مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان رسیدگی کرده و آن‌ها را مرتفع کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت من مسئله خاصی نیست

کاپیتان تیم پرسپولیس توضیحاتی درمورد مصدومیت خود ارائه کرد.

به گزارش مشرق، امید عالیشاه پس از بازی با صنعت نفت آبادان درمورد مصدومیت خود، اظهار داشت: فکر نمی‌کنم مسئله خاصی باشد. حس درد داشتم که ترسیدم تشدید شود اما فردا MRI می‌گیرم تا میزان دقیق آسیب دیدگی‌ام مشخص شود.

وی درمورد برتری ۳ بر صفر تیمش در این بازی گفت: همیشه بازی کردن مقابل صنعت نفت در آبادان و جلوی تماشاگرانش سخت است زیرا تیم خوبی هستند اما همه جوره محکوم به برد بودیم.

کاپیتان پرسپولیس تاکید کرد: خدا را شکر شرایط خوبی هم داشتیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد. باید به بازی پیش برویم و الان باید به دیدار مقابل آلومینیوم در جام حذفی فکر کنیم‌. پس از آن به لیگ برتر بازمی‌گردیم.

دیگر خبرها

  • رسالت سپاه، حفظ انقلاب اسلامی است
  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • رئیسی: دنیا به حقایت ایران ‌در دفاع از فلسطین پی برد‌
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • صدر را بگیر
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد