Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:25:31 GMT

تولید بیش از ۹۹ میلیون قطعه پست لارو در کنارک

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۲۲۶

تولید بیش از ۹۹ میلیون قطعه پست لارو در کنارک

امجد رئیسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صنعت پرورش میگو به عنوان یکی از سود آورترین بخش های آبزی در جهان شتاخته شده، این صنعت اگر چه در طول عمر ۳۰ ساله خود فراز و نشیب های زیادی داشته اما روند آن همیشه رو به رشد بوده و توانسته جایگاه خود رادر آبزی پروری به خوبی حفظ کند.

وی افزود: در شهرستان کنارک نیز یکی از ظرفیت های تولیدی و اشتغالزایی تکثیر و پرورش آبزیان از جمله میگو است که همزمان با فعالیت مراکز تکثیر میگو نظارت بهداشتی، پایش و نمونه برداری از آب مصرفی خوراک پیش مولد، مولد و پست لارو همراه با تست استرس جهت آزمایشات غربالگری توسط کارشناسان دام پزشکی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره دامپزشکی کنارک گفت: شاهد تولید بچه میگوهای با کیفیت بالا و با حداکثر اطمینان از لحاظ سلامت بهداشتی در این شهرستان هستیم

وی با شاره به رعایت دستور العمل ها و نکات بهداشتی در طول دوره تکثیر پست لاروها، پیش مولد ها و رعایت شرایط امنیت زیستی خاطرنشان کرد: صدور گواهی حمل به مقصد مزارع پرورش این استان سایت پرورشی گواترچابهار، استانهای هرمزگان و بوشهر از دیگر اقدامات انجام گرفته توسط دامپزشکی کنارک است.

رئیسی اظهار داشت: اداره دامپزشکی با نظارت و همکاری در عرصه های مختلف تولید فرآورده های دامی ضمن حمایت از تولید داخلی نقش تاثیر گذاری در اقتصاد مقاومتی،رونق تولید و حمایت و خدمات موثر برای تولید کنندگان که کمک شایانی در ایجاد اشتغال جوانان کرده را در اولویت های کاری خود داده است.

۳۰۴۳**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنارک شیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فشار آب در شبکه شهری کنارک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، کمبود و قطعی آب پس از برقراری آب در شبکه شهری کنارک بخاطر بروز سیل مشکل اصلی این روز‌های مردم منطقه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صادرات مرغ با هدف تعادل بازار و ایجاد درآمد ارزی
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • افت فشار آب در شبکه شهری کنارک
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • تولید و تکثیر قارچ‌کُش گیاهی فناور به روش ضدبیولوژیکی/ با قارچ‌کُش‌های شیمیایی خداحافظی کنید
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس