Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین دوره رقابتهای "جام توس" کشتی پهلوانی سنگین همزمان با دهه کرامت و حضور کشتی گیرانی از هفت استان کشور ۲۱ تیر ماه در مشهد برگزار شد. در این مسابقات ۲۰ چوخه کار از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، گیلان، کرمانشاه، لرستان و تهران و یک کشتی گیر از ترکیه با هم رقابت کردند.

در پایان این مسابقات "جعفر شمس ناتری" از گیلان به مقام نخست دست یافت، "علی ابراهیمی" از خراسان رضوی دوم شد و "امیر محمدی" از خراسان شمالی بر سکوی سوم ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب دو مدال برنز تیر و کمان

رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی گفت: کمانداران رشته تیراندازی با کمان این استان در مرحله دوم مسابقات کشوری بانوان این رشته که در تبریز برگزار شد به دو مقام سوم دست یافتند.

محمود کریم زاده افزود: در مسابقات مرحله دوم رتبه بندی کشوری تیراندازی با کمان در رشته کامپوند بانوان شیرین ریحانی از خراسان رضوی بعد از کمانداران تهران به مقام سوم دست یافت. در رشته کامپوند مردان هم حسام گرمه ای بعد از کمانداران قزوین و البرز بر سکوی سوم قرار گرفت.

برگزاری لیگ دسته یک کبدی در مشهد

رئیس هیات کبدی خراسان رضوی گفت: پانزدهمین دوره مسابقات لیگ دسته یک کبدی مردان کشور از ۲۲ تا ۲۵ تیر ماه در مشهد برگزار شد.

حسن احمدیان افزود: در این مسابقات تیم کرمانشاه در دیدار نهایی با نتیجه ۴۸ بر ۱۶ تیم سرخن کلاته گرگان را شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم کبدی آویسا پارسه زابل نیز در دیدار رده بندی با نتیجه ۴۱ بر ۳۲ بر تیم شهرداری قزوین غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت.

تجهیز ۱۵ خانه ورزش روستایی

رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی خراسان رضوی گفت: ۱۵ خانه ورزش روستایی ۲۶ تیر ماه به وسایل میز تنیس روی میز، میز فوتبال دستی، میز شطرنج، دارت، تاتامی، توپ های فوتبال، والیبال و فوتسال تجهیز شدند.

محمد رضا خوش باطن افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ خانه ورزش روستایی به وسایل ورزشی تجهیز شده اند و برای هر خانه ورزش روستایی به طور میانگین ۵۰ میلیون ریال لوازم ورزشی خریداری شده و ۱۵ خانه ورزش روستایی دیگر نیز به زودی تجهیز خواهند شد.

برگزاری همایش آموزشی جودو

همایش آموزشی داوران جودو خراسان رضوی به منظور هماهنگی داوران جودو شهرهای مختلف این استان به میزبانی مشهد در ۲۶ تیر ماه برگزار شد.

احمد امیر فخریان رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: این همایش آموزشی با حضور بیش از ۱۰۰ داور فعال جودو از شهرهای مختلف استان برگزار شد که ۷۰ نفر از آنها مرد و ۳۰ نفر هم زن بودند.

برگزاری مجامع سالانه فدراسیون های ناشنوایان و والیبال در مشهد

فدراسیون های ورزشی ناشنوایان و والیبال نیز روز پنجشنبه این هفته مجمع سالانه خود را با حضور محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان در مشهد برگزار کردند.

۷۵۰۷/‏‬ ۶۰۵۳

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی گفت: شرایط استان در تابستان پیش رو از نظر منابع آبی نگران‌کننده است و هنوز بودجه طرح های مصوب استان، که بخشی از آن نیز در دست اقدام و اجراست، تخصیص نیافته است.   نعمت نژاد افزود: طرح های در دست اقدام برای تأمین آب شرب مشهد در تابستان جاری روی حفاری چاه متمرکز است که البته این اقدام با اهداف طرح سازگاری با کم‌آبی همخوانی ندارد اما برای عبور از خشکسالی‌های پیاپی در این استان راه چاره کوتاه مدت دیگری وجود ندارد.   وی ادامه داد: برای گذر از تنش آبی در تابستان پیش رو ۱۶ طرح با همکاری شرکت های آب منطقه ای و آب و فاضلاب مشهد با اعتبار ۴۵ هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است که با تخصیص این اعتبار اجرای طرح ها شتاب خواهد گرفت و از مشکلات برای تامین آب مشهد در تابستان پیش رو خواهد کاست.

دیگر خبرها

  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • شورای اسلامی شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه