Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@18:18:16 GMT

رتبه‌بندی فرهنگیان در چه مرحله‌ای است؟

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۳۴۶

رتبه‌بندی فرهنگیان در چه مرحله‌ای است؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، علی الهیار ترکمن  درباره زمان اجرای طرح رتبه بندی معلمان با توجه به وعده‌ای که سخنگوی دولت ماه گذشته برای اجرای این طرح در یک بازه زمانی دوماهه داده بود اظهار کرد: رایزنی‌هایی با مجلس در حال انجام است که شکل اجرای رتبه بندی و آنچه در قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه پیش بینی شده را نهایی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم می‌توانیم از مکانیسم‌های داخلی دولت و هم از مکانیزم‌هایی که در ماده ۶۳ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه آمده است، استفاده کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال رایزنی هستیم تا ببینیم کدام روش زودتر به نتیجه می‌رسد اظهار کرد: اعتبار رتبه بندی پیش بینی شده و ابلاغیه آن را گرفتیم ولی هنوز تخصیص نیافته است. هر کدام از روش‌ها نهایی شود، سریعاً وارد پروسه اجرایی می‌شویم.

الهیار ترکمن در پاسخ به اینکه اگر قرار باشد رتبه بندی در قالب لایحه به مجلس برود، تایید و تصویب نهایی آن چند ماه به طول می‌انجامد؟ گفت: اجرای رتبه بندی فوریت دارد و مورد تاکید نمایندگان مجلس نیز هست و در هر پروسه‌ای قرار بگیرد سرعت اجرایش بالاتر خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سخنگوی دولت قانون دولت وزارت آموزش و پرورش لایحه نمایندگان مجلس آموزش و پرورش فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم

وقتی میکا ریچاردز حتی یک پیش بینی صحیح از صعود کنندگان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نداشت.

دانلود (2.5MB)

دیگر خبرها

  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • صفر از چهار؛ پیش‌بینی‌ میکا ریچاردز و ژائو فلیکس از تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان!
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد