Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون قضایی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی برای دومین بار در یک ماه اخیر از مراحل تکمیلی قطعه پنجم آزاد راه تبریز - ارومیه در محدوده روستای خور خور و مراحل تکمیلی تقاطع و رمپ‌های دسترسی به این روستا بازدید کرد. تاریخ انتشار: 09:33 - 28 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۲۸۴

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، معاون قضایی رییس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی برای دومین بار در یک ماه اخیر از مراحل تکمیلی قطعه پنجم آزاد راه تبریز - ارومیه در محدوده روستای خور خور و مراحل تکمیلی تقاطع و رمپ‌های دسترسی به این روستا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازدید‌های دوره‌ای محبوب علیلو از این پروژه در پی مصوبه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان که ضرورت تسریع در ساخت و اتمام تقاطع تبادل محور یاد شده به منظور تأمین رفاه ساکنان روستای «خور خور» و ساکنان اطراف را مورد تأکید قرار داده است صورت می‌گیرد و دستگاه قضایی با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای با حساسیت تکمیل و بهره برداری این محور را در دستور کار و پیگیری مجدانه قرار داده است.

محبوب علیلو پس از بازدید میدانی از این پروژه در نشست کارگاهی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای، مشاوران و مجریان پروژه در جریان تازه‌ترین تحولات و میزان پیشرفت آن قرار گرفت.


معاون قضایی و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان با ابراز رضایت از پیشرفت کار و اقدامات صورت گرفته در مقایسه با بازدید قبلی از تلاش مدیران و عوامل اجرایی قدردانی کرد.


وی تصریح کرد: دستگاه قضایی با حساسیت تحولات و پیشرفت این پروژه را دنبال می‌کند و حتی اگر یک روز هم بتوانیم زمان بهره برداری را جلو بیندازیم به همان اندازه از آمار مرگ و میر تصادفات جاده در این محور کاسته ایم و حصول این موفقیت برای همه ما ارزشمند خواهد بود.


علیلو در واکنش به گزارش مسئولان پروژه ابراز امیدواری کرد در بازه زمانی ده روز آینده این محور زیر بار ترافیک برود.

معاون قضایی و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی خبر داد: با بهره برداری کامل از از باند دوم این قطعه شاهد کاهش تصادفات رانندگی در این آزاد راه خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری میزان، این قطعه به طول ۳۱ کیلومتر از روستای سرای تا سه راهی خاصبان در چهار باند (دو باند رفت و دو باند برگشت) ساخته می‌شود و هم اکنون یکی از باند‌های آن زیر بار ترافیک قرار دارد و مقرر شد تا ده روز آینده باند دوم هم زیر بار ترافیک برود. حد فاصل این مسیر به دلیل اتصال راه‌های ارتباطی روستا‌های اطراف از جمله روستای خور خور و مسیر گوگان یکی از پر تردد‌ترین مسیر‌های این آزاد راه می‌باشد.

براساس گزارش‌های محلی بیشترین حوادث رانندگی این آزاد راه در این محور روی می‌دهد. آزاد راه تبریز ارومیه به طول ۱۳۱ کیلومتر در چهار قطعه و به صورت چهار بانده به شرح زیر ساخته می‌شود. قطعه اول به طول ۲۵/۵ کیلومتر از ارومیه تا ساحل غربی دریاچه ارومیه (کوه زنبل)، قطعه دوم از ساحل غربی تا روستای سرای و شامل پل میانگذار دریاچه ارومیه و قطعه سوم به طول ۲۹ کیلومتر از ساحل شرقی دریاچه تا سه راهی جزیره اسلامی است.

به جز قطعه سوم که عملیات آن همراه با حفر تونل‌های آن در دست اجراست قطعات یک و دو به صورت کامل و قطعه چهارم به شرح فوق زیر بار ترافیک قرار دارند.

این آزاد راه به دلیل موقعیت جفرافیایی و راهبردی به ویژه در ایام تعطیلات و تابستان یکی از پر تردد‌ترین محور‌های مواصلاتی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوق عامه تصادفات رانندگی روستای خور خور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی