Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، مسعود جهانسیر، رئیس اداره بهزیستی شاهرود شب گذشته 27 تیر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم‌زمان با هفته بهزیستی با حضور رئیس سازمان عشایر کشور دو مرکز رفاه کودک و خانواده آرمان و خدمات مشاوره اجتماعی بهزیستی شاهرود افتتاح و به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: برای افتتاح مرکز رفاه کودک و خانواده سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی صاحب‌امتیاز این مرکز به‌منظور خرید ملک هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  اذعان کرد: در این مرکز ۶۰ نوآموز مورد آموزش قرار خواهند گرفت که این مرکز برای ۱۵ نفر اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت که قرار است خدماتی نظیر مددکاری و مشاوره اجتماعی، اردوهای فرهنگی و تفریحی، جلسات ویژه آموزش خانواده و مراقبت روزانه را انجام دهد.

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه در این مرکز کودکان شش الی ۱۲ سال نگهداری و آموزش داده می‌شوند، یاداور شد: این مرکز تا شش‌سالگی بچه‌ها را مانند مهدکودک‌های عادی نگهداری می‌کند و از هفت الی ۱۲ سالگی صرفاً ویژه دختران فعالیت می‌کند همچنین این مرکز کودکانی که مادران آن‌ها شاغل است را تا پایان ساعت اداری نگهداری می‌کند.

جهانسیر از افتتاح مرکز خدمات مشاوره اجتماعی نیز توسط صاحب‌امتیاز کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در شاهرود خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این ساختمان استیجاری بوده برای آن تاکنون ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است که در این راستا ارائه خدمات مشاوره فردی و بین فردی ازجمله اهداف و فعالیت‌های این مرکز بوده  که در قالب بهزیستی شهروندان می‌توانند از این مراکز استفاده و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان جوین این طرح ها را شامل زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهرک رازی و خانه سلامت روستای منجشیرین جوین اعلام کرد که با هزینه بیش از ۲۰ میلیارد ریال اجرا شده است.   دکتر محمدرضا صدر در مراسم افتتاح این طرح ها افزود:‌ این ۲ طرح بهداشتی با مشارکت ۱۰۰ درصدی خیران سلامت منطقه اجرا شد که دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز در اجرای آنها مشارکتی فعال داشت.   شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۰۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.   دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیش از هزار و ۱۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۶ بیمارستان، ۴۵ مرکز خدمات جامع سلامت فعال، ۳۱ پایگاه شهری و یک پایگاه روستایی، همچنین ۱۹۵ خانه بهداشت به بیش از نیم میلیون نفر جمعیت شهرستان‌های جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اوتیسم؛ بیماری ناشناخته و بدون درمان!
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • اوتیسم؛ اختلالی که ناشناخته ماند