Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام تابستان دوره‌های روش تدبر در قرآن، تفسیر قرآن امام موسی صدر و جلسات تبیین ابعاد اصلاح‌گری نهضت امام حسین(ع)(از دیدگاه شهید مطهری، امام موسی صدر و مقام معظم رهبری) در دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) منطقه 16 برگزار می‌شود.
همچنین جلسات خداشناسی در نهج‌البلاغه، دوره حفظ موضوعی قرآن ویژه نوجوانان و کلاس تثبیت حفظ قرآن از دیگر برنامه‌های این دارالقرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دارالقرآن امام حسن مجتبی(ع) واقع در میدان بهمن، ابتدای بزرگراه تندگویان، جنب تالار ماهان مراجعه و یا با شماره 55463347 تماس بگیرند.
امیرمحمد خیرخواه
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: روش تدبر در قرآن تفسیر قرآن دارالقرآن امام حسن منطقه 16 ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند: تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس / عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073857 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جزئیات دریافت و توزیع قرآن و ادعیه در طرح ملی نورباران
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • رتبه اول خراسان رضوی در تعداد حافظ و قاری بین‌المللی
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد