Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-19@09:09:46 GMT

کنایه عراقچی به ادعای ترامپ درباره پهپاد ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۵۱۲

معاون وزیر خارجه نوشت: ما هیچ پهپادی را نه در تنگه هرمز و نه در هیچ جای دیگر از دست نداده ایم. نگرانیم که نیروهای آمریکا پهپاد آمریکایی را به اشتباه ساقط کرده باشند!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهپاد یکی از روش‌های نوین در سم‌پاشی مزارع کشاورزی است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی جوین از تکنولوژی پهباد به عنوان یکی از روش‌های نوین در سم‌پاشی مزارع نام برد.

قاسمعلی نیک‌پسند در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه ۵۰ هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان علیه علف‌های هرز سم‌پاشی شده است، اظهار کرد: ۵۰ درصد این مزارع توسط سیستم پهباد سم‌پاشی شده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه به موقع علیه آفات می‌تواند موجب ارتقای سطح کیفی و کمی محصولات شود، از آموزش عملیات سم‌پاشی با پهپاد در مزارع و باغات شهرستان جوین خبر داد و افزود: افزایش بهره‌وری محصولات کشاورزی از مزایای سم‌پاشی با پهپاد کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی جوین سم‌پاشی با پهپاد را گامی نوین در راستای افزایش بهره‌وری دانست و گفت: کنترل هوشمند پهپاد موجب سم‌پاشی دقیق و یکنواخت می‌شود و از سویی افزایش بهره‌وری در عملکرد سم‌پاشی و جلوگیری از اتلاف سم ناشی از خطای انسانی را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پهپاد علاوه بر اینکه موجب جلوگیری از خسارت و کاهش عملکرد محصول می‌شود، قابلیت به‌کارگیری برای سم‌پاشی در نقاط سخت گذر را دارد و از بروز بیماری‌های تنفسی و مسمومیت کشاورزان نیز می‌کاهد.

نیک‌پسند در ادامه از جذب بالغ‌ بر ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان جوین خبر داد و افزود: با جذب این تسهیلات تعداد ۱۲ دستگاه تراکتور، ۵ دستگاه کمباین و ۱۲۵ دستگاه ادوات کشاورزی به شبکه مکانیزاسیون شهرستان اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جوین به عنوان قطب تولید محصولات کشاورزی در تأمین امنیت غذایی نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: بهترین زمان مبارزه با علف‌های هرز مزارع غلات قبل از به ساقه رفتن گندم و جو می‌باشد، لذا برای جلوگیری از بروز تنش و ایجاد وقفه در رشد گیاه در اسرع وقت نسبت به سم‌پاشی مزارع با سموم علف‌کش اقدام کنند.

مدیر جهاد کشاورزی جوین خاطرنشان کرد: بالغ‌بر ۹ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان به کشت گندم و بالغ‌بر ۵ هزار هکتار از اراضی نیز به کشت جو اختصاص یافته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب ترامپ برای ایجاد صلح میان ایران و اسرائیل
  • پهپاد یکی از روش‌های نوین در سم‌پاشی مزارع کشاورزی است
  • ادعای جنجالی ترامپ درباره ایران
  • کنایه عبدی به ادعای طرفداران رئیسی؛ خدا پدرشان را بیامرزد که به پسته استناد نکردند
  • ادعای ترامپ : اگر رییس جمهور بودم, بی تردید ایران را وارد توافق ابراهیمی می کردم
  • قاهر اولین پهپاد ناونشین ایران شد!+ فیلم
  • (ویدئو) کنایه امیر علی‌اکبری به هالک ایرانی در برنامه زنده
  • اندیشکده آمریکایی: ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد
  • قفل مذاکرات هسته ای ایران چطور در دوره دوم بایدن یا ترامپ باز می شود؟
  • گزارش استیمسون؛ ایران به قاتل سردار سلیمانی باج نخواهد داد | سعودی‌ها و اماراتی‌ها ممکن است به ترامپ توصیه کنند که...