Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری ایلام گفت: تا خاموشی کامل آتش‌سوزی مراتع بخش چوار مدیریت بحران استان ایلام در آماده باش کامل قرار دارد. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، آتش‌سوزی گسترده در  مراتع و جنگل‌های بخش چوار ایلامکه از سه روز گذشته آغاز شده بود و با وجود تلاش‌های مردمی و نیروهای سپاه و بسیج هنوز مهار نشده است منجر به تشکیل جلسه اضطراری مدیریت بحران استان ایلام در شامگاه پنجشنبه در محل استانداری ایلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نوذری  در نشست مدیریت بحران استان ایلام اظهار داشت: تصمیم گرفته شد بعد از خاتمه نشست 3 اکیب از طرف سپاه، منابع طبیعی و محیط زیست در مناطق مورد هدف برای مدیریت اوضاع حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استانداری ایلام در ادامه گفت: همچنین مقرر شد امروز 100 نفر از نیروهای سپاه در دو محور و مجموعه ستاد مدیریت بحران شامل منابع طبیعی و محیط زیست و دیگر دستگاها یک محور را بر عهده بگیرند.

تلاش برای مهار آتش‌سوزی مراتع ایلام به روایت تصویرآتش‌سوزی کوه آبیدر سنندج به‌روایت تصویرآتش‌سوزی گسترده در مراتع گلدره‌ فرخشهر شهرکرد

نوذری با اشاره به این موضوع که منابع طبیعی و سپاه پشتیبانی و تدارکات این اکیپ‌ها را برعهده دارند تصریح کرد: آب و فاضلاب شهری و روستایی با امور عشایری هر کدام با تانکرهای آب به منطقه اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد که خودروهای کمک‌دار که توان حرکت در مناطق صعب‌العبور را دارند تا صبح فردا در اختیار عوامل مدیریت بحران استان قرار دهند.

نوذری در ادامه از دلایل دیر خاموش شدن آتش‌سوزی‌ها گفت و بیان کرد: بارش‌های فراوان امسال باعث تراکم مرتع در جنگل‌های استان شده که این موضوع کار اطفاء حریق را دچار مشکل کرده و همچنین ورزش باد و صعب‌العبور بودن منطقه نیز مزید بر علت شده است.

وی در پایان از مردم درخواست کرد که در مواقع آتش‌سوزی به کمک عوامل مدیریت بحران استان بیایند چرا که طبیعت متعلق به همه است و همه ما باید نسبت به این مهم احساس مسئولیت کنیم.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار جدید مازندران معرفی شد

در جلسه امروز هیئت دولت یوسف نوری برای انتصاب در سمت استانداری مازندران از هیئت دولت رای اعتماد گرفت و استاندار جدید مازندران شد.

نوری که اهل استان ایلام است در ابتدای دولت سیزدهم به عنوان وزیر آموزش و پرورش فعالیت می‌کرد.

پیش از این حسینی پور استاندار سابق مازندران با حکم معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد.

زندگینامه یوسف نوری
یوسف نوری در سال ۱۳۴۰ متولد شده است. مدرک فوق دیپلم پرورشی، کارشناسی برنامه ریزی، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و دکترای مدیریت گردشگری از دانشگاه علامه طباطبایی دارد.

او سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه پیام نور تهران، دانشگاه علمی و کاربردی تهران و دانشگاه آزاد اسلامی را دارد و ۵ جلد کتاب و ۱۰ مورد مقاله از وی به منتشر شده است، همچنین در پژوهش‌های کاربردی کشوری فعالیت داشته و سابقه داوری نشریه‌های علمی- پژوهشی گردشگری را نیز داراست.

وی ۵۳ ماه سابقه حضور در جبهه در سال‌های دفاع مقدس را دارد، و حدود ۴۰ ماه در مناطق جنگ زده حضور داشته است، و همچنین به درجه جانبازی نائل شده است.

یوسف نوری در آذر ماه سال ۱۴۰۰ توانست به عنوان وزیر آموزش و پرورش دولت سید ابراهیم رئیسی از مجلس رای اعتماد بگیرد

او پیش از این انتصاب فعالیت‌هایی در آموزش و پرورش داشته که از جمله آنها می‌توان به معاونت پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش استان ایلام، مسئول پرورشی مدارس جمهوری اسلامی ایران در کشور‌های بحرین و قطر، رئیس سازمان آموزش و پرورش استان ایلام، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش تهران و ایلام، مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد.

فهرست سایر سوابق اجرایی
• مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
• نماینده قرارگاه سازندگی خاتم االنبیاء صل الله علیه و آله در دولت و مجلس شورای اسلامی
• معاون اجرائی و معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی
• مدیرتامین مالی گروه پتروشیمی‌های خط اتیلن مرکز و عضو هیات مدیره پتروشیمی جهرم
• مشاور اقتصادی هلدینگ کشاورزی کوثر بنیاد شهید و ایثارگران انقلاب اسلامی
• رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وارتباطات وزارت آموزش و پرورش
• مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توسعه امکانات پزشکی در استان ایلام استمرار داشته باشد
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی
  • آماده‌باش مدیریت بحران استان
  • استاندار جدید مازندران معرفی شد
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان