Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور آمادگی بهتر برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور تیم صنعت نفت آبادان اردوی تدارکاتی برگزار می‌کند. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به منظور آمادگی بهتر برای حضور در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس تیم صنعت نفت آبادان اردوی تدارکاتی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو از روز دوشنبه 31 تیرماه در تهران آغاز می‌شود و شاگردان دراگان اسکوچیچ تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان در پایتخت انجام می‌دهند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مدت اردوی تدارکاتی خود در تهران در جام شهدا نیز حضور می‌یابد و با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

جام شهدا با حضور تیم‌های فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، پرسپولیس و سایپا در اوایل مردادماه قبل از شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال در تهران برگزار می‌شود.

نخستین بازی تدارکاتی صنعت نفت آبادان؛ شاگردان اسکوچیچ با یک تیم خوزستانی مسابقه می‌دهندمهدی مومنی به صنعت نفت آبادان پیوست+ عکسامید حامدی‌فر شاگرد اسکوچیچ در صنعت نفت آبادان شد + عکس

همچنین در اردوی تدارکاتی تهران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان چند بازی دوستانه برگزار می‌کند تا دراگان اسکوچیچ شاگردان خود را در آستانه برگزاری فصل نوزدهم از لیگ برتر محک بزند.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی اردوی تیم ملی در هتل المپیک (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، شب گذشته و پس از پایان آخرین هفته از رقابت‌های لیگ برتر در سال 1402 بود که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی جدیدترین فهرست تیم ملی را منتشر کرد؛ فهرستی با نکات ویژه‌ که با حذف برخی بازیکنان باتجربه تیم و اضافه شدن برخی نفرات جوان لیگ برتر همراه بود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال، بازیکنان دعوت شده باید امروز خودشان را در هتل المپیک به کادر فنی تیم ملی معرفی می‌کردند و همین اتفاق هم رخ داد. با این وصف به صورت رسمی اردوی تیم ملی برای دو بازی برابر ترکمنستان آغاز شد و بازیکنان از ساعت 17 امروز در مرکز ملی فوتبال تمرینات خود را برگزار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی اردوی تیم ملی در هتل المپیک (عکس)
  • واکنش سهراب به فحاشی عجیب در انزلی
  • برد شیرین ملوان و ادامه روزهای بد صنعت نفت
  • به استقبال نوروز با پیروزی ملوان برابر حریف جنوبی
  • شکست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل ملوان
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین از سایت آنتن
  • رویارویی تیم‌های خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • برگزاری سه دیدار تدارکاتی تیم هندبال جوانان ایران در تهران
  • رقابت تیمهای خوزستان درلیگ برتر فوتبال
  • صنعت نفت آبادان با یک غایب درمصاف با ملوان انزلی