Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه شریف در روز ۱۱ مردادماه به علت برگزاری آزمون سراسری آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای تا ساعت ۱۳:۳۰ در دانشگاه تردد نکنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون سراسری آموزشکده‌های فنی حرفه‌ای سال ۹۸ درصبح روز جمعه ۱۱ مرداد ماه ۹۸ در ساختمان تالار‌ها و ابن سینا دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است، در تاریخ مذکور و در زمان برگزاری آزمون سراسری برنامه‌ای در حوزه‌های امتحانی دانشگاه شریف برپا نخواهد شد.   همچنین تردد دانشجویان در روز ذکر شده تا ساعت ۱۳:۳۰ ممنوع است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام، دکتری اقتصاد از دانشگاه شریف

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی هفته بیست و یکم رقابت در لیگ برتر فوتبال ایران با برتری برابر هوادار راهی تعطیلات شد.

شاگردان نکونام که در آخرین بازی سال با لباس دوم خود وارد زمین شده بودند توانستند یک بار دیگر دروازه خود را بسته نگه داشته و با حداقل اختلاف برابر رقیب به برتری برسند.

این هشتمین پیروزی یک بر صفر استقلال در فصل جاری بود. جایی که آبی‌ها با دریافت تنها ۱۰ گل خورده برترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند.

نکته قابل توجه اما قرابت این آمار با فصل منجر به قهرمانی تاریخی استقلال با فرهاد مجیدی است.

جایی که استقلال در یک فصل کلاً ۱۰ گل دریافت کرد تا بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر ثبت شود.

هرچند تقریباً امری غیر ممکن است که در ۹ بازی بعدی هم دروازه استقلال بسته بماند اما تا این لحظه تیم نکونام موفق شده با دریافت تنها ۱۰ گل آمار خط دفاعی خود را در سطح لیگ بیست و یکم و قهرمانی و مجیدی نگه دارد.

دیگر خبرها

  • استاد دانشگاه صنعتی شریف، نماینده ایران در بانک جهانی شد
  • استاد دانشگاه صنعتی شریف نماینده ایران در بانک جهانی شد
  • جواد نکونام، دکتری اقتصاد از دانشگاه شریف
  • دانشگاه پیام نور در مباحث فرهنگی حرف زیادی برای گفتن دارد
  • جزئیات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام جزئیات آزمون سراسری سال ۱۴۰۳/ ثبت‌نام نوبت دوم از هفتم فروردین
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری از هفتم فروردین
  • جزئیات ثبت نام کنکور ۱۴۰۳ اعلام شد
  • اعلام جزئیات آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری «عصرانه مستند سیاستی» با هدف حرفه‌ای سازی جریان مطالبه‌گری مسائل در کشور