Web Analytics Made Easy - Statcounter

عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان در واکنش به ادعای ترامپ درباره سرنگونی یک پهپاد ایرانی در توئیتر خود نوشت: نگرانم که ناو یو اس اس باکسر پهپاد خودشان را اشتباهی سرنگون کرده باشد! ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان در واکنش به ادعای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر سرنگونی یک پهپاد ایرانی توسط ناو یو اس اس باکسر در حساب توئیتری خود نوشت: ما هیچکدام از پهپادهای خود را در تنگه هرمز یا هیچ جای دیگر از دست نداده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگرانم که ناو یو اس اس باکسر پهپاد خودشان را اشتباهی سرنگون کرده باشد!

ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا بعد از ظهر روز پنج‌شنبه به وقت محلی مدعی شد که یکی از ناوهای آمریکایی مستقر در منطقه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ایرانی را بر فراز تنگه هرمز سرنگون کرده است.

دونالد ترامپ در آغاز سخنرانی خود در کاخ سفید به حاضران گفت: «پیش از آغاز سخنرانی می‌خواهم شما را در جریان حادثه‌ای که امروز در تنگه هرمز اتفاق افتاد، قرار دهم. امروز کشتی یو‌اس‌اس باکسر که یک شناور آبی‌-خاکی تهاجمی است، علیه یک پهپاد ایرانی که تا فاصله 1000 یاردی (900 متری) آن پیشروی کرده و چندین هشدار را نادیده گرفته بود، اقدام دفاعی انجام داد و پهپاد را بلافاصله نابود کرد.»

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که هم‌اکنون در نیویورک به سر می‌برد، در پاسخ به سؤال خبرنگاران در مورد ادعای ترامپ مبنی بر سرنگون شدن پهپاد ایرانی بر فراز تنگه هرمز گفت: «ما خبری مبنی بر اینکه امروز پهپادی از دست داده‌ایم، نداریم.»

سردار حاجی‌زاده: اسکلت پوسیده آمریکا را با سرنگونی پهپاد متجاوز به دنیا نشان دادیم /‌ با توسل به امام رضا (ع) پیروز شدیمامیرحاتمی: با هدف قرار گرفتن پهپاد آمریکایی حساب کار دست دشمن آمد

 

انتهای پیام/

R36447/P/S8,95,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، بر اساس ادعای این نهاد آمریکایی، این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

آمریکا برای این ایرانی ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد ! + عکس و مشخصات پاداش میلیون دلاری آمریکا برای تعقیب این ۲ ایرانی کد خبر 847029 برچسب‌ها ایران و آمریکا خبر ویژه اینترنت - هکر

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • ۳ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «ورونژ» روسیه سرنگون شدند
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد