Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس گفت: باید تو دهنی محکمی به اروپایی‌ها بزنیم تا متوجه شوند دنباله‌روی آمریکا به نفع آنها نیست.به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اجرای گام دوم کاهش تعهدات برجامی در واکنش به عدم ایفای وظایف اروپا گفت: غربی‌ها احساس غلطی نسبت به عملکرد دستگاه دیپلماسی کشورمان در سنوات گذشته داشته‌اند که هر کاری می‌کنند وزارت خارجه خود را ملزم می‌داند پای کار آنها بایستد و هیچ نوع مقاومت و تلاشی در برابر خواسته‌های آنها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اگر روند برجام را نگاه کنیم متوجه می‌شویم که روندی زیاده‌خواهانه در طول مدت انجام مذاکرات هسته‌ای بود و بر همین اساس آنها تلاش کردند تا بیشترین امتیاز را از ایران بگیرند که در همان مراحل اولیه موفق بوده و در پای میز مذاکره این کلاه گشاد را سر تیم مذاکره‌کننده ایرانی گذاشتند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس گفت: به نظر می‌رسد که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مزه مسیر قبلی زیر زبانشان شیرین آمده و همان گام‌ها را برمی‌دارند اما این بار اراده ملت ایران و دستگاه دیپلماسی آن بوده که با اجرای گام دوم مقابل زیاده‌خواهی آنها بایستد و به صورت قاطع و جدی در این باره با توجه به هشدارهایی که مقام معظم رهبری داده‌اند موظف هستند ایستادگی کرده و در برابر خواسته‌های آنها مقاومت کنند.

پژمانفر گفت: اجرای گام دوم کاهش تعهدات ایران نشان‌دهنده آن است که آنها متوجه خواهند شد با کشوری توانمند و با اراده مواجه هستند.

وی گفت: باید تو دهنی محکمی را به غربی‌ها و اروپایی‌ها که نقش دلال برای کشاندن ایران به پای میز مذاکره و امتیازگیری مجدد ایفا می‌کنند داشته باشند و متوجه شوند که دلالی به نفع آنها نیست.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اگر اروپا به دنبال حفظ موقعیت خود است باید بداند که این موضوع در جدا شدن از ایالات متحده است چرا که اراده ملت ایران و قاطعیت جمهوری اسلامی گام دوم را برداشته و گام‌های بعدی را هم محکم‌تر برخواهیم داشت.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس هیأت‌مدیره مجتمع مادر گفت: این شهربازی با نام "سرزمین شادی مادر" با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و بازی‌های متنوع و جذاب با هدف به ارمغان آوردن ساعات خوش برای گردشگران و مردم عزیز ساخته شد و به بهره‌برداری رسید.

علی مربوطی بیان کرد: در سرزمین شادی مادر بیش از ۳۰۰ نفر می‌توانند از ۷۰ مدل وسیله بازی از جمله پیست ماشین کوبنده، بولینگ، بیلیارد، کشتی پرنده، قطار کودک، ترن هوایی، VR zone و شهر مشاغل کودکان و... استفاده کنند.

رئیس هیأت‌مدیره مجتمع مادر در ادامه با بیان این‌که سرزمین شادی مادر، با تکنولوژی روز ساخته شده و کلیه اصول ایمنی، مراقبتی و آموزشی در آن درنظر گرفته شده است افزود: این واحد سرگرمی و اقامتی هرروز از ساعت ۱۶ تا ۲۴ فعال است.

او میزان اشتغالزایی در این شهربازی را قریب بر ۷۰ نفر به صورت مستقیم برشمرد و افزود: در حال حاضر ۸۰۰ نفر در مجموعه مادر مشغول به کار هستند که با راه‌اندازی کامل فاز دوم این مجموعه نیز ۵۰۰ فرصت شغلی دیگر ایجاد خواهد شد.

مربوطی در خاتمه یادآور شد: فاز دوم مرکز تعطیلات، سرگرمی و اقامتی مادر شامل بازار طلا و موبایل، فودکورت، رستوران ایرانی و بین‌الملل، هتل لوکس و پنج سالن سینما است که بزودی افتتاح می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • گشایش یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده ایران در دزفول
  • هیأت قرآنی صدیقه کبری(س) روستای داش‌تپه‌ ماه رمضان هرشب مجلس دارد
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • آمریکا: از ادامه اجرای خط لوله انتقال گاز پاکستان و ایران حمایت نمی‌کنیم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • پاکستان: پروژه گاز ایران نیاز امروز ماست
  • هنیه: جنگ غزه یک جنگ جهانی است/ هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • دیدار هیات‌های پارلمانی ایران و سوریه