Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم‌اندیشی نمایندگان احزاب، تشکل‌ها، دانشگاهیان و فعالان سیاسی و رسانه‌ای سیستان و بلوچستان با سخنگوی دولت در استانداری این استان برگزار شد. ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علی ربیعی سخنگوی دولت و رئیس هیئت مدیره صندوق کارآفرینی امید و اصغر نوراله‌زاده مدیرعامل این صندوق به منظور افتتاح چندین طرح به منطقه سیستان سفر کردند که پس از غبارروبی یادمان شهدای تاسوکی سالن آمفی‌تئاتر شهر سوخته با حضور آن‌ها افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح طرح پرورش و سم‌گیری عقرب در شهرک میر شهرستان هامون، بازدید از طرح‌های مشاغل خانگی در روستای شهرک میر، افتتاح مجتمع پرورش دام سنگین در روستای گلخانی نیمروز، افتتاح کارگاه ام دی اف در روستای چرک، حضور در شورای اداری زابل،کلنگ‌زنی پروژه مجتمع فرهنگی، رفاهی و گردشگری در روستای میرآباد زابل و حضور در نشست هم‌اندیشی نمایندگان احزاب، تشکل‌ها، دانشگاهیان و فعالان سیاسی و رسانه‌ای از جمله برنامه‌های سفر این هیئت به سیستان و بلوچستان بوده است.

سخنگوی دولت: خودم را سیستانی و بلوچستانی می‌دانم و مشکلات استان را پیگیری می‌کنمربیعی: فروش نفت را به بیشتر از دوره قبلی تحریم رساندیم/ صداوسیما درباره "گاندو" همه‌چیز را پخش کندایران گام دوم را برداشت/ ربیعی: از امروز بالای 3.67 درصد غنی‌سازی می‌کنیم

انتهای پیام/ح

R7843/P/S6,65/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه