Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری گلستان از تخریب ۱۲ بنای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان خبر داد. تاریخ انتشار: 10:15 - 28 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۱۳۸

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از تخریب ۱۲ بنای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان خبر داد و گفت: این ۱۲ بنا بدون مجوز در مسیر آبشار و محدوده‌ی شربت زیارت گرگان، ساخته شده بود که با رای دادگاه، قلع و قمع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمیان افزود: همچنین برای جلوگیری از تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی این منطقه، ۱۵ مورد دیوارکشی و فنس کشی در راستای اجرای تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی تخریب شد.

وی در پایان بر این که سایر آرای قلع و قمعی که در دادگاه قطعی شده و در نوبت اجراست تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان تخریب قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه و با دستور دادستانی ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد.

بر اساس این گزارش در روز دوم مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و در راستای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و باغی مبنی بر اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ توسط امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی پیشوا و با همراهی مأموران انتظامی در روستاهای «گلعباس» و «قوئینک زهری» تعداد ۵۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، استخر، به صورت قطعه بندی و تفکیک به مساحت ۴۰ هزار مترمربع آزاد سازی و به حالت سابق بازگشت.

کد خبر 6081522

دیگر خبرها

  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • تخصیص ۵ هزار مترزمین برای کاربری‌های عمومی در روستای نادیلو
  • تخصیصص ۵ هزار مترزمین برای کاربری‌های عمومی در روستای نادیلو
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۱۳ هزار هکتار از اراضی دولتی در البرز
  • رشد ۵۸ درصدی مقابله با تغییر کاربری‌های غیرمجاز در البرز
  • شناسایی ۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در فریدونکنار
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار اراضی کشاورزی البرز
  • ۱۴۶ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی بخش رودهن تخریب شد