Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@04:37:22 GMT

تلفات سنگین نظامیان سعودی در عسیر

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۸۳۳

تلفات سنگین نظامیان سعودی در عسیر

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، ده‌ها نظامی سعودی و مزدوران ارتش سعودی در تلاش‌های مکرر و نافرجام برای پیشروی به سوی مواضع رزمندگان یمنی در عسیر واقع در جنوب عربستان کشته یا زخمی شدند و جنگنده‌های سعودی نیز به تلافی شکستهایشان به بمباران یمن و نقض آتش بس در الحدیده ادامه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چهار پیشروی بزرگ ارتش سعودی و مزدورانش را در عسیر دفع و به آنان خسارات جانی زیادی وارد کردند. رزمندگان یمنی همچنین به مواضع مزدوران در تقاطع وازعیه در استان تعز حمله و به آنان خسارات مادی و انسانی زدند. از طرف دیگر حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز به یمن به تعدادی از استان‌های این کشور ادامه یافت و خساراتی به دارایی‌های مردم یمن وارد شد. متجاوزان و مزدورانشان به نقض آتش بس در الحدیده ادامه دادند.

فادی السید گزارشگر العالم در گزارشی گفت: ارتش سعودی در پی تلاش‌های نافرجامش در محور عسیر در جنوب عربستان متحمل شکست‌های سهمگینی شد.

یک منبع نظامی تأکید کرد نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چهار مورد تلاش ارتش سعودی و مزدورانش را برای پیشروی در منطقه ابواب الحدید در عسیر دفع کردند.

وی گفت: ده‌ها نفر از نیرو‌های ارتش سعودی و مزدورانش کشته یا زخمی شدند و یک دستگاه خودروی نظامی نیز در کمین یگان مهندسی نیرو‌های یمنی منهدم شد. شمار دیگری از سربازان سعودی در پی حمله با سه فروند موشک از نوع زلزال-۱ در عسیر کشته یا زخمی شدند.

منابع محلی گفتند مزدوران سعودی به صورت بی هدف به خانه‌های مردم در محله‌های مسکونی در شهرستان الحالی شیلک کردند. متجاوزان همچنین تعدادی موشک به محله‌های مسکونی در خیابان خمسین شلیک کردند و نیز شهر در محاصره دریهمی را در استان الحدیده با خمپاره هدف حمله قرار دادند. مزدوران همچنین منطقه جبیل عبد را در شهرستان قعطبه در استان ضالع گلوله باران کردند که یک شهروند زخمی شد.

جنگنده‌های سعودی خانه‌ای را در شهرستان رازح در استان صعده یمن ویران و چندین منطقه را نیز در شهرستان ظاهر در این استان در سه نوبت بمباران کردند و شهرستان باقم در استان صعده نیز در یک نوبت بمباران شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

شبکه المنار گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی در ۱۴ نوبت حومه شهرکهای عیتاالشعب و رامیا و نیز جبل بلاط در جنوب لبنان را بمباران کردند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد: نیروهای ما اهداف وابسته به حزب الله را در جنوب لبنان هدف قرار دادند.

این در حالی است که پیش از این حزب الله لبنان دو ساختمان را در شهرک آویویم در شمال فلسطین اشغالی آماج حمله های موشکی قرار داده بود.

کد خبر 6087614

دیگر خبرها

  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حزب الله یک پایگاه دیگر ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حمله به کرانه باختری با هدف خاموش کردن شعله مقاومت