Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-23@13:13:34 GMT

ترافیک سنگین کرج-چالوس/ انسداد شش محور

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۶۰۳۲

ترافیک سنگین کرج-چالوس/ انسداد شش محور

سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی هم اکنون ترافیک محور چالوس در مسیر جنوب به شمال، در محدوده بیلقان تا سد امیر کبیر در برخی از مقاطع سنگین، و ترافیک دیگر محور‌های شمالی از جمله هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین رشت در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

به گفته وی سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محور‌های مسدود کشور را نیز گفت: تا به این لحظه محور‌های مسدود شریانی کشور محور‌های قدیم پلدختر-خرم آباد استان لرستان، شهداد-نهبندان استان کرمان، و محور‌های مسدود غیر شریانی شمشک-دیزین در استان البرز، اولنگ-شاهرود در استان‌های سمنان و گلستان، شهداد – اندوهجرد استان کرمان و فنوج-اسپکه استان سیستان و بلوچستان است.

رحمانی بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی نیز اظهار کرد: در طول مدت زمان شبانه روز گذشته تردد در محور‌های برون شهری ۵.۵ درصد افزایش یافته است. اوج تردد‌ها در ساعت‌های ۱۹ تا ۲۰ و کمترین در ساعت چهار تا پنج صبح انجام شده است. هموطنان با آگاهی از اوج و کمترین تردد می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند. بر اساس دیگر نظارت‌ها نیز طی شبانه روز گذشته ۱۴۳ هزار و ۵۱۴ وسیله نقلیه در آزادراه تهران - کرج، ۱۳۸ هزار و ۹۰۵ وسیله نقلیه در آزادراه کرج - قزوین، ۱۳۶ هزار و ۷۳۴ وسیله نقلیه در آزادراه قزوین - کرج و ۱۳۶ هزار و ۳۳۴ وسیله نقلیه در آزادراه کرج - تهران تردد کرده‌اند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وضعیت جوی وضعیت ترافیکی ترافیک در جاده جاده چالوس پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "پیمان کرمی" روز یکشنبه اظهار کرد: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل محمدشهر تا پل فردیس و در آزادراه کرج - تهران محدوده فردیس تا کلاک و در ادامه درمحدوده جهان نما کرج سنگین است.

وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین روان گزارش شده است.

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی